07.07.2020/11:14

Dziś już nie wystarczy, by proszek dobrze prał - rozmowa z Krzysztofem Górnym (EDG) o marce Mr. ZIGGI

Mr. ZIGGI to marka środków piorąco-dezynfekujących stworzonych przez Zygmunta Chajzera. Rozwój marki zlecono profesjonalistom, a dokładnie firmie Europe Distribution Group. Jej prezes mówi nam o tym jak wygląda obecnie rynek środków do prania i na co zwraca uwagę konsument.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Diego 24.07.2020

    Nagłówek roku :D

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.