07.07.2020/11:14

Dziś już nie wystarczy, by proszek dobrze prał - rozmowa z Krzysztofem Górnym (EDG) o marce Mr. ZIGGI

Mr. ZIGGI to marka środków piorąco-dezynfekujących stworzonych przez Zygmunta Chajzera. Rozwój marki zlecono profesjonalistom, a dokładnie firmie Europe Distribution Group. Jej prezes mówi nam o tym jak wygląda obecnie rynek środków do prania i na co zwraca uwagę konsument.

Jak się miewa marka Mr. ZIGGI? Od debiutu na rynku minęła chwila, jakie sukcesy udało się osiągnąć?

Hipoalergiczna linia środków piorąco – dezynfekujących Mr. ZIGGI stworzona przez Zygmunta Chajzera cieszy się coraz większym zainteresowaniem Konsumenta. Dlatego też dynamicznie rozwijamy sieć dystrybucji. Proszki i płyny Mr. ZIGGI są dziś dostępne w kilku znanych sieciach handlowych w Polsce i prowadzimy już rozmowy z kolejnymi zainteresowanymi współpracą sieciami. Dbamy o to, by oferta dostępna była również w lokalnych, mniejszych sklepach, dlatego też ze starannością budujemy sieć dystrybucji w całym kraju.

Ponadto Klientom, preferującym zakupy drogą online dajemy możliwość skorzystania z oficjalnego sklepu marki – eurochemia.com, gdzie zawsze dostępny jest pełen asortyment Mr. ZIGGI i można dokonać wygodnych zakupów nie wychodząc z domu. Dynamika rozwoju marki jest tak duża, że obecnie jesteśmy na etapie opracowywania nowości, które mamy nadzieję, już wkrótce pojawią się w ofercie Mr. ZIGGI.

W jakich sklepach można obecnie kupić produkty tej marki?

Oprócz popularnych sieci sklepów takich jak np.: hipermarkety Auchan czy POLOmarket , od czerwca tego roku produkty marki Mr. ZIGGI można zakupić również w drogeriach ROSSMANN. Bardzo nas cieszy, że tak znana i ceniona wśród Konsumentów drogeria o zasięgu ogólnopolskim - jaką jest ROSSMANN - zdecydowała się na współpracę z nami.

W ofercie drogerii znajdują się proszki Mr. ZIGGI COLOR i WHITE w gramaturze 500 g oraz płyny do prania Mr. ZIGGI COLOR i WHITE w gramaturze 1,5 l. 

Czym właściwie wyróżnia się Mr. ZIGGI od innych marek obecnych na rynku?

Mr. ZIGGI to niekwestionowana innowacja na półce środków do prania. Unikalny skład zarówno proszków jak i płynów sprawia,  że w tej chwili  marka Mr. ZIGGI nie ma sobie równych. Cechy tych produktów precyzyjnie odpowiadają na potrzeby dzisiejszego rynku i idealnie wpisują się w styl życia współczesnego Konsumenta i jego oczekiwania względem środków do prania. To co najbardziej wyróżnia produkty Mr. ZIGGI na rynku, to funkcja dezynfekcji, która zachodzi już w 40 °C. Wystarczy 20 minut prania w temperaturze 40° by pozbyć się groźnych dla zdrowia bakterii, roztoczy i grzybów. Skutecznej dezynfekcji w tak niskiej temperaturze Klient nie znajdzie w żadnym innym dostępnym na rynku środku piorącym. Właściwości dezynfekujące tych środków są dużym atutem w codziennym użytkowaniu i znajdują zastosowanie nie tylko w praniu ubrań , ale również ręczników, pościeli, czy też odzieży personelu medycznego, salonów fryzjerskich i SPA. Co ważne,  produkty są hipoalergiczne i przebadane dermatologicznie, nie zawierają alergenów i silnych substancji zapachowych, dzięki czemu doskonale sprawdzają się w praniu ubrań małych dzieci, alergików, czy też osób z problemami skórnymi. Warto podkreślić, iż marka Mr. ZIGGI powstała w oparciu o polską myśl technologiczną i jest produkowana w polskiej fabryce na Podlasiu.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Diego 24.07.2020

    Nagłówek roku :D

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.