07.07.2020/11:14

Dziś już nie wystarczy, by proszek dobrze prał - rozmowa z Krzysztofem Górnym (EDG) o marce Mr. ZIGGI

Zdecydowaliście się postawić na produkty przyjazne środowisku i hipoalergiczne. Dlaczego?

Od wielu lat obserwujemy rynek środków piorących na polskim rynku, a także zmieniające się potrzeby i preferencje zakupowe Polaków w tym segmencie. Obserwujemy jak zmienia się profil naszego Konsumenta i jego oczekiwania względem produktu. Dziś nie wystarczy aby proszek czy też płyn dobrze prał. Coraz więcej Konsumentów szuka na półce produktów, które są hipoalergiczne (ponad 6 milionów Polaków cierpi dziś na różnego rodzaju alergie), dezynfekujące i bezpieczne dla środowiska naturalnego jednocześnie, co też jest oznaką zmieniającej się świadomości i ich stylu życia.

Oferta Mr. ZIGGI jest odpowiedzią na te potrzeby – hipoalergiczne, dezynfekujące i biodegradowalne jednocześnie. Mają łagodny proekologiczny skład, nie zawierają fosforanów i zeolitów, przez co są bezpieczne dla zwierząt i środowiska naturalnego. Co istotne, zarówno proszki jak i płyny wytwarzane są tzw. metodą suchą. Taki proces produkcji pozwala zużyć nawet 70% mniej energii w porównaniu do metody mokrej, stosowanej przez większość producentów środków piorących. Ponadto, zakład w którym odbywa się produkcja Mr. ZIGGI, nawet 50% energii czerpie z paneli fotowoltaicznych. Wdraża też system zamkniętego obiegu wody technologicznej. Chcemy aby nasi Klienci kupując produkty Mr. ZIGGI dostali coś więcej niż tylko świetny produkt. Poczucie dbania o środowisko i o zdrowie najbliższych leży w DNA marki. Te wartości są zarówno dla Mr. ZIGGI jak i dla nas – wyłącznego dystrybutora bardzo ważne.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Diego 24.07.2020

    Nagłówek roku :D

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.