05.10.2016/17:13

E.Leclerc stawia na promocję marek własnych

Sieć sklepów E.Leclerc zaprezentowała nowy katalog produktów ze znakiem €.C.O.+. €.C.O.+ to ponad 600 artykułów marki własnej niskich cenach. Hasłem kampanii promującej markę jest: Ekonomia Codziennych Oszczędności.

W katalogu pod znakiem €.C.O.+ klienci sieci E.Leclerc znajdą szeroką gamę artykułów. Są to zarówno produkty świeże i mrożone, przetwory, przekąski i napoje, kosmetyki, chemia gospodarcza, artykuły dla zwierząt, produkty kuchni świata, a także przekąski i słodycze.

Obecnie E.Leclerc zarządza siecią 43 hiper- i supermarketów i zatrudnia w swoich polskich sklepach 4700 pracowników w 43 sklepach znajdujących się w 39 miastach na terenie 16 województw. W roku 2015 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2,727 mld złotych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.