E.Leclerc zwiększa sprzedaż
Uwzględniając paliwa, sprzedaż wzrosła o 4,4 proc. do 45,6 mld euro. Format Drive na koniec 2013 r. liczył już 446 placówek. E. Leclerc osiągnął w nich obroty 1,47 mld euro, co oznacza wzrost o ponad 63 proc. Nowy format stanowi obecnie prawie 5 proc. obrotu hipermarketów Leclerc i przyczynił się do jego 36 proc. ogólnego wzrostu.
4 komentarze
-
26.02.2014
Generalnie zakupy z dowozem to przyszłość, sam korzystam z czystej oszczędności czasu, przywiozą pod dom, nie trzeba jeździć szukać miejsca parkingowego, a lodówką pełna będzie ;)
-
18.02.2014
Myślę, że leclerc ma szansę na wejście w interes, bo drive jest naprawdę fajnie zorganizowany.
-
18.02.2014
Rynek coraz ciaśniejszy i cieżej się wybić, także wzrosty na bardzo przyzwoitym poziomie.
-
17.02.2014
Mi się podoba Drive i fajnie gdyby bylo rozwijane w Polsce
5