12.02.2014/11:04

E.Leclerc zwiększa sprzedaż

Sprzedaż sieci E. Leclerc w 2013 r. wzrosła o 4,7 proc. do 36,5 mld euro (z wyłączeniem sprzedaży paliw) – podaje „Planet Retail”.

Uwzględniając paliwa, sprzedaż wzrosła o 4,4 proc. do 45,6 mld euro. Format Drive na koniec 2013 r. liczył już 446 placówek. E. Leclerc osiągnął w nich obroty 1,47 mld euro, co oznacza wzrost o ponad 63 proc. Nowy format stanowi obecnie prawie 5 proc. obrotu hipermarketów Leclerc i przyczynił się do jego 36 proc. ogólnego wzrostu.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Lisko 26.02.2014

    Generalnie zakupy z dowozem to przyszłość, sam korzystam z czystej oszczędności czasu, przywiozą pod dom, nie trzeba jeździć szukać miejsca parkingowego, a lodówką pełna będzie ;)

  • Panek 18.02.2014

    Myślę, że leclerc ma szansę na wejście w interes, bo drive jest naprawdę fajnie zorganizowany.

  • Lisko 18.02.2014

    Rynek coraz ciaśniejszy i cieżej się wybić, także wzrosty na bardzo przyzwoitym poziomie.

  • karkk 17.02.2014

    Mi się podoba Drive i fajnie gdyby bylo rozwijane w Polsce

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.