07.07.2014/22:06

E.Leclerca e-commerce... przy szosie

W pierwszym sklepie sieci E.Leclerc przy autostradzie, w którym można odebrać zamówione przez internet zakupy, na półkach zgromadzono aż 8000 produktów. Dostarczane są z pobliskiego hipermarketu.

Śladem rolników, „polujących” na klientów w przydrożnych straganach z owocami i warzywami, pobocza autostrad wzięli na celownik francuscy detaliści – Carrefour i E.Leclerc. Ich głównym targetem są konsumenci przemierzający duże odległości w drodze do i z pracy, a także turyści. W kwietniu br. E.Leclerc uruchomił we Francji pierwszy sklep według ciekawego konceptu adresowanego do zmotoryzowanych klientów. Aby zrobić zakupy, nie muszą oni opuszczać swoich aut. Placówka przypomina tzw. model drive, gdzie odbierać można towary zamówione wcześniej za pośrednictwem internetu. Nowością jest nietypowa lokalizacja – autostrada na prowincji, biegnąca Lazurowym Wybrzeżem w kierunku Włoch. Nowy koncept nie gwarantuje raczej zbyt dużych zysków, tym bardziej że E.Leclerc nie zamierza podwyższać marży w przyautostradowym sklepie. Ceny mają być analogiczne, jak w należących do operatora hipermarketach.



(ZAT)

Wiadomości Handlowe, Nr 6-7 (136) Czerwiec - Lipiec 2014

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.