25.05.2017/12:30

Eric Poirier, prezes Makro: Jesteśmy "Makro-Wszystko", a nie tylko Makro Cash & Carry!

- Nie jesteśmy już Makro Cash&Carry, jesteśmy "Makro-Wszystko" - mówił Eric Poirier, prezes Makro podczas 10. Kongresu Rynku FMCG 2017, odnosząc się do zmian, jakie nastąpiły w firmie w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Jak wskazał, Makro w dalszym ciągu koncentruje się na budowaniu jak najlepszej oferty dla handlu tradycyjnego i sektora HoReCa, ale przy tym rozwija nowe odnogi biznesu: dostawę i kredytowanie zakupów, przechodząc w międzyczasie głęboką transformację cyfrową.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • alicja.kubiak@hurtum.pl 26.05.2017

    @lech
    Zapraszam na HURTUM - poszerzająca się oferta wielu Sprzedających
    pozdrawiam
    alicja.kubiak@hurtum.pl

  • lech 26.05.2017

    Byłem "złotym klientem" Makro,teraz nie mam po co jeżdżić,bo Makro ma "księżycowe" ceny na towary z mojej branży/chemia-kosmetyki/,ponadto stało się zwykłym sklepem detalicznym,w którym ceny są generalnie zdecydowanie wyższe niż u faktycznie detalicznej konkurencji typu Auchan,Rossmann czy Kaufland.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.