17.10.2016/10:09

Eurocash Alkohole z nową strategią dla sklepów niezależnych

Hurtownia Eurocash Alkohole (ECA) startuje z nową strategią wspierania niezależnych przedsiębiorców w Polsce. Spółka przygotowała dla swoich klientów – właścicieli sklepów detalicznych i przedstawicieli HoReCa – pakiet narzędzi, które mają pomóc im zwiększyć sprzedaż alkoholi w swoich placówkach. Firma promuje nowe rozwiązania hasłem „Na lidera możesz liczyć”.

- Pomagamy naszym klientom doradzając w wyborze asortymentu alkoholi, oferując jego szeroki wachlarz przy bardzo konkurencyjnych cenach, ale także zapewniając serwis i innowacyjne narzędzia odsprzedażowe. Dzięki temu mogą oni umacniać pozycję rynkową wobec dyskontów oraz zwiększać dochodowość biznesu – tłumaczy Piotr Jura, dyrektor generalny Eurocash Alkohole.

ECA zamierza pomóc klientom w działaniach marketingowych. W najbliższym czasie udostępni specjalną aplikację, która w prosty i intuicyjny sposób pozwoli tworzyć im własny, atrakcyjny graficznie plakat informujący o promocjach na produkty z asortymentu ECA. Do dyspozycji handlowców będą także ulotki informujące o alkoholowych promocjach.

Spółka uruchamia również program „Whisky on the rocks”. W założeniu ma on odbudować handel dobrymi gatunkowo whisky w małych, lokalnych sklepach.

- Dziś tylko co szósty Polak kupuje whisky w lokalnym sklepie. Ten program ma na celu zmienić tą niekorzystną dla małych przedsiębiorców sytuację, a przede wszystkim zapewnić u producentów cenę pozwalającą niezależnym sklepom na konkurowanie z sieciami dyskontów – tłumaczy Piotr Jura.

ECA kieruje swoją ofertę przede wszystkim do niezależnych przedsiębiorców prowadzących zarówno lokalne sklepy, jak i wielogwiazdkowe hotele i najmodniejsze kluby w Polsce. Już dziś dostawy do nich obejmują ponad 3000 produktów, realizowane są one w ciągu zaledwie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.

Eurocash Alkohole (ECA) to lider hurtowej dystrybucji alkoholi. Firma ma sieć ponad 200 przedstawicieli handlowych oraz 30 konsultantów telefonicznych, skierowana jest zarówno do właścicieli sklepów detalicznych, jak i placówek gastronomicznych zlokalizowanych w całym kraju.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.