Eurocash aktualizuje strategię do 2023 roku. Chce mieć największą sieć supermarketów w Polsce
Grupa Eurocash przy okazji publikacji wyników za 2017 r. zaprezentowała zaktualizowaną strategię rozwoju do 2023 roku. Jednym z jej głównych założeń jest stworzenie największej w Polsce sieci supermarketów, w oparciu zarówno o sklepy własne, jak i placówki franczyzowe.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Subskrypcja roczna (365 dni)149.99 zł - 365 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
5 komentarzy
-
26.03.2018
A niech idą w nicość biznesową. Już wystarczająco napsuli rynek....
-
09.03.2018
Pozostaje mu tylko gadanie jak to nie będzie pięknie i różowo. A rzeczywistość brzydka i szara. Cóż, ja z całego serca życzę im szybkiego upadku i zaprzestania rabowania Polaków z ich dorobku.
-
28.02.2018
... jeżeli nie padną jak mucha do 2023 to będzie dobrze ;-)
-
28.02.2018
U mnie w mieście na jednej z ulic Delikatesy Centrum a po drugiej Niwex/Eco - czyli pewnie niedługo do likwidacji to Eco bo po co sobie robić wewnętrzną konkurencję. Na dodatek tam w tym Eco ruch prawie żaden. Co do samych tych Delikatesów to z tymi sklepami jest tak dość różnie, pewnie zależy kto nimi zarządza na miejscu. Niektóre są naprawdę na dobrym poziomie, szeroka oferta produktów, dużo przestrzeni, nowoczesne, po remontach w innych niestety (blisko gdzie mieszkam - na osiedlu) "bida z nendzom", sklepy ciasne i podstarzałe, personel opryskliwy itd. Ceny po wielu latach drożyzny w tych sklepach zaczynają spadać, coraz więcej promocji - to na plus, wreszcie zauważyli konkurencje. Wiele produktów wciąż jednak jest znacznie droższych niż w innych sklepach - to na minus.
-
28.02.2018
a co mają napisać przy beznadziejnych wynikach i kursie akcji najniższym od 8 lat
20