24.04.2018/13:24

Eurocash najchętniej polecaną hurtownią dowożącą

Z kolei kierowca odpowiada za sprawne dostarczenie towaru, osobiście realizuje dostawę - najważniejszy obszar współpracy. Badanie pokazało, że efektywne funkcjonowanie całego procesu wymaga obustronnego, partnerskiego podejścia – ścisła i sprawna współpraca między sklepami i hurtownikami decyduje o sukcesie w zarządzaniu biznesem i jest korzystna dla obu stron.

Dlatego też podmioty działające na rynku hurtowym chętnie inwestują w bliską, opartą na wzajemności relację z przedstawicielami niezależnych sklepów spożywczych. Jednocześnie detaliści oczekują dostarczania im narzędzi, takich jak efektywnie działające systemy online, które usprawniają zarządzanie sklepem.

Według badania PMR, na rynku hurtowym wygrywają gracze, którzy działają kompleksowo i zapewniają swoim klientom wysoką jakość we wszystkich obszarach działalności. Przykład lidera, Eurocash Dystrybucja, pokazuje, że na zadowolenie klientów składają się wysokie oceny w różnych aspektach współpracy z detalistą.

Kompleksowe podejście jest szansą na uzyskanie satysfakcjonujących wyników w obliczu zmian zachodzących na rynku FMCG, związanych z zacieraniem się różnic między formatami sklepów, nowymi trendami konsumenckimi i presją ze strony wielkiego formatu. Zmiany na rynku spożywczym są nieuniknione, ale odpowiednia współpraca detalu z hurtem daje pewność, że niezależne sklepy spożywcze nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.