08.01.2020/12:36

Eurocash szuka synergii z Frisco. Kosmetyki marki własnej Kontigo już w sprzedaży, co dalej?

I dodaje: - Myślę, że dzisiaj nie ma usług tylko offline lub online. Tak jak nie ma już klientów, którzy poruszaliby się jedynie w jednym z tych ekosystemów. Wszystko się przenika, ponieważ konsument się zmienił i musimy stale odpowiadać na jego potrzeby. Jeżeli klient chce spędzić popołudnie przechadzając się między alejkami w sklepie, powinniśmy mu to umożliwić. Jeżeli zaś chce lepiej utylizować ten czas, dajemy mu ku temu najlepsze narzędzia. Jest to bardzo nowoczesne podejście do klienta, ale tylko w ten sposób możemy odnieść sukces - podkreśla Jacek Palec.

Czytaj także:
Alkohol wrócił na Frisco.pl. Sprzedaje go... nowa spółka FR24 [TYLKO U NAS]

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.