Euromonitor organizuje konferencję w Warszawie
29 września w hotelu InterContinental w Warszawie odbędzie się pierwszy Breakfast Briefing zorganizowany przez międzynarodową agencję badawczą Euromonitor International. Wydarzenie zgromadzi czołowe firmy z branży FMCG.
Konferencja pt. „Branża FMCG i rynek detaliczny w obliczu zaawansowanych potrzeb konsumentów” jest skierowana do top managementu, przedstawicieli sektora finansowego, firm doradczych, instytucji rządowych i organizacji branżowych. „Wiadomości Handlowe” są wyłącznym patronem branżowym wydarzenia.
Breakfast Briefing będzie się składać z dwóch głównych prezentacji. Organizator zaplanował też dyskusję i spotkania biznesowe.
Jako pierwsza wystąpi Jurgita Biceika, dyrektor departamentu sprzedaży i marketingu w agencji badawczej Euromonitor International, która opowie o wyzwaniach stojących przed firmami w związku ze zmieniającymi się potrzebami konsumentów w kontekście nowych rozwiązań technologicznych. Druga prezentacja zostanie przeprowadzona przez Vitalija Vladykina, menadżera ds. badań międzynarodowych w firmie Euromonitor International. Omówi on wpływ decyzji konsumenckich na rozwój różnych sektorów, takich jak m.in. handel detaliczny i produkcja wyrobów spożywczych. Przedstawiciel Euromonitora zaprezentuje ponadto najnowsze trendy w zakresie zakupów mobilnych, wielokanałowości i handlu transgranicznego.
– Breakfast Briefing organizujemy ze względu na zainteresowanie naszych partnerów i klientów, którzy chcą pogłębić wiedzę na temat dynamicznie zmieniających się zwyczajów konsumentów. Jako firma badawcza specjalizująca się w strategicznym rozwoju rynku chcemy podzielić się wiedzą w zakresie przekształcenia wyzwań związanych z rozwojem technologicznym w szanse rynkowe. Ważną częścią briefingu będzie networking, czyli czas, który uczestnicy spotkania będą mogli poświęcić na rozmowy i nawiązanie nowych kontaktów – mówi Jurgita Biceika.
Euromonitor International to światowy lider w zakresie badań strategicznych na rynkach konsumpcyjnych. Jako niezależna agencja badawcza oferuje dostęp do szczegółowych i bezstronnych informacji na poziomie regionów, krajów, kategorii i kanałów dystrybucji. Z firmą współpracuje 800 analityków na całym świecie.
Wstęp na Breakfast Briefing jest bezpłatny, liczba miejsc jest ograniczona. Rejestrować można się pod adresem http://go.euromonitor.com/poland-breakfast.html lub kontaktując się z Agne Galinske, menadżerem ds. komunikacji w Euromonitor International – agne.galinske@euromonitor.lt, telefon 00 370 243 15 77, wew. 4603.
„Wiadomości Handlowe” są wyłącznym partnerem branżowym wydarzenia.
Tekst sponsorowany przesłany przez firmę Euromonitor.
2