11.05.2017/13:29

Fairtrade coraz popularniejszy wśród Polaków

Jak wynika z danych Fairtrade Polska za 2016 r., wartość dynamiki sprzedaży produktów Fairtrade w naszym kraju wzrosła o prawie 28 proc. r/r – z 26,5 mln do prawie 34 mln zł. W ciągu ostatnich 5 lat liczba osób deklarujących regularne kupowanie produktów Fairtrade zwiększyła się w Polsce ponaddwukrotnie: z 12% w 2013 po 25% w 2015. Dane plasują Polskę w kategorii rynku obiecującego, tuż obok USA, Hiszpanii czy Indii.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.