02.10.2018/14:41

Ferrero promuje marki Tic Tac i Mon Cheri

Produkty Tic Tac i Tic Tac Gum zostaną objęte "zimową"promocją, a praliny Mon Cheri będą miały wsparcie w postaci reklamy telewizyjnej oraz działań w sklepach i prasie.

W ramach akcji dedykowanej marce Tic Tac pt. "Zrób coś z głową" klienci, którzy do 30 listopada kupią 5 lub więcej produktów z logo Tic Tac, a następnie zarejestrują paragon na stronie internetowej www.tictac.pl, otrzymają zimową czapkę. Kampania będzie wspierana marketingowo. Właściciel marki Tic Tac, firma Ferrero, jesienią promuje także praliny Mon Cheri, które mają wsparcie w postaci reklamy telewizyjnej, a także w prasie i sklepach. Mon Cheri to praliny z wiśnią zanurzoną w likierze.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.