12.10.2016/06:39

Forum Branży Kosmetycznej 2016 – największa debata handlu i producentów kosmetyków

11.20-12.00   PANEL DYSKUSYJNY: Oferta szyta na miarę wspólnym wyzwaniem dla producentów kosmetyków i sieci drogeryjnych.

Uczestnicy:

Dariusz Tomczak prezes zarządu, Polska Sieć Drogerii Vica

Marzena Gradecka prezes zarządu, Drogerie Jasmin

Ryszard Żochowski dyrektor sprzedaży krajowej, Marion;

Paweł Drewnowski dyrektor generalny sieci Jawa;

Andrzej Kozłowski prezes zarządu, Verona Products Professional

dr Marek Borowiński ekspert od visual merchandisingu i zwiększania sprzedaży

12.00-12.30   PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER

BIZNES

12.30-13.00   Trendy i innowacje sterujące rozwojem rynku kosmetyków do pielęgnacji skóry. Povilas Sugintas, analityk kategorii beauty and fashion, Euromonitor International

13.00-13.20   Kosmetyki w aptekach – najbardziej obiecujący segment? Jarosław Frąckowiak, prezes zarządu, Pharma Expert

13.20-13.35   Strategiczna decyzja o wyborze nazwy kosmetyku, czyli prawne aspekty ochrony marki. Justyna Stefańczyk-Kaczmarzyk, radca prawny, partner w kancelarii Kondrat i Partnerzy EXPORT

13.35-13.55   Wielka Brytania jako rynek dla polskich kosmetyków a Brexit – fakty i mity. Magdalena Kałach, Business Consultant, BPCC Trade

13.55-14.15   Jak wejść na brytyjski rynek kosmetyczny wykorzystując rynkowe trendy. Krystyna Rzemieniecka, ekspert branży kosmetycznej, właścicielka firmy szkoleniowej The Biz Mentor

14.15-14.45   Jak sprzedawać kosmetyki w ukraińskim kryzysie? Andrew Sherbina, dyrektor handlowy; Irina Grekhova, menedżer polskiego regionu, sieć drogerii Prostor, Ukraina.

14.45-15.30   OBIAD

REKLAMA i MARKETING

15.30-16.00   Wyróżnij się, albo zgiń. Trendy społeczno-kulturowe jako inspiracja dla designu produktów, marek i opakowań. Agnieszka Bąkowska, client service director, Dragon Rouge

16.00-16.20   Shero na zakupach. Jak komunikować  się z najbardziej wpływową grupą konsumentów? Joanna Stopyra, właścicielka Beauty Management PR & Marketing to Women

16.20-16.40   Dzieci Facebooka – ciało w świecie młodych. Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, business unit manager, IQS

16.40-17.00   Czy internet nas wciągnie? Jak budować skuteczne kampanie reklamowe? Małgorzata Rau-Dobkowska,  project manager i Łukasz Bielewicz, business development manager, GfK Polonia

17.00-17.40   PANEL DYSKUSYJNY. Bloger czy celebryta – kto steruje decyzjami konsumentów?

Uczestnicy:

Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, business unit manager, IQS;

Ewa Grzelakowska-Kostoglu, czyli Red Lipstick

Monster – wizażystka, twórca YouTube;

Bartosz Jonas, wiceprezes zarządu, DP Drogerie Polskie;

Piotr Ciećkiewicz, prezes zarządu, Open Project, drogerie Sekret Urody;

Kamila Jędrzejczak, social media manager, Sephora Polska;

17.40     KOKTAJL

Kliknij i zarejestruj się i weź udział  w Forum Branży Kosmetycznej 2016

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.