Forum Branży Kosmetycznej 2016 – największa debata handlu i producentów kosmetyków
11.20-12.00 PANEL DYSKUSYJNY: Oferta szyta na miarę wspólnym wyzwaniem dla producentów kosmetyków i sieci drogeryjnych.
Uczestnicy:
Dariusz Tomczak prezes zarządu, Polska Sieć Drogerii Vica
Marzena Gradecka prezes zarządu, Drogerie Jasmin
Ryszard Żochowski dyrektor sprzedaży krajowej, Marion;
Paweł Drewnowski dyrektor generalny sieci Jawa;
Andrzej Kozłowski prezes zarządu, Verona Products Professional
dr Marek Borowiński ekspert od visual merchandisingu i zwiększania sprzedaży
12.00-12.30 PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER
BIZNES
12.30-13.00 Trendy i innowacje sterujące rozwojem rynku kosmetyków do pielęgnacji skóry. Povilas Sugintas, analityk kategorii beauty and fashion, Euromonitor International
13.00-13.20 Kosmetyki w aptekach – najbardziej obiecujący segment? Jarosław Frąckowiak, prezes zarządu, Pharma Expert
13.20-13.35 Strategiczna decyzja o wyborze nazwy kosmetyku, czyli prawne aspekty ochrony marki. Justyna Stefańczyk-Kaczmarzyk, radca prawny, partner w kancelarii Kondrat i Partnerzy EXPORT
13.35-13.55 Wielka Brytania jako rynek dla polskich kosmetyków a Brexit – fakty i mity. Magdalena Kałach, Business Consultant, BPCC Trade
13.55-14.15 Jak wejść na brytyjski rynek kosmetyczny wykorzystując rynkowe trendy. Krystyna Rzemieniecka, ekspert branży kosmetycznej, właścicielka firmy szkoleniowej The Biz Mentor
14.15-14.45 Jak sprzedawać kosmetyki w ukraińskim kryzysie? Andrew Sherbina, dyrektor handlowy; Irina Grekhova, menedżer polskiego regionu, sieć drogerii Prostor, Ukraina.
14.45-15.30 OBIAD
REKLAMA i MARKETING
15.30-16.00 Wyróżnij się, albo zgiń. Trendy społeczno-kulturowe jako inspiracja dla designu produktów, marek i opakowań. Agnieszka Bąkowska, client service director, Dragon Rouge
16.00-16.20 Shero na zakupach. Jak komunikować się z najbardziej wpływową grupą konsumentów? Joanna Stopyra, właścicielka Beauty Management PR & Marketing to Women
16.20-16.40 Dzieci Facebooka – ciało w świecie młodych. Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, business unit manager, IQS
16.40-17.00 Czy internet nas wciągnie? Jak budować skuteczne kampanie reklamowe? Małgorzata Rau-Dobkowska, project manager i Łukasz Bielewicz, business development manager, GfK Polonia
17.00-17.40 PANEL DYSKUSYJNY. Bloger czy celebryta – kto steruje decyzjami konsumentów?
Uczestnicy:
Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, business unit manager, IQS;
Ewa Grzelakowska-Kostoglu, czyli Red Lipstick
Monster – wizażystka, twórca YouTube;
Bartosz Jonas, wiceprezes zarządu, DP Drogerie Polskie;
Piotr Ciećkiewicz, prezes zarządu, Open Project, drogerie Sekret Urody;
Kamila Jędrzejczak, social media manager, Sephora Polska;
17.40 KOKTAJL
Kliknij i zarejestruj się i weź udział w Forum Branży Kosmetycznej 2016