01.10.2018 / 11:55
StoryEditor

Franczyzobiorcy Piotra i Pawła pod ścianą [TYLKO U NAS]

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Większość sklepów sieci Piotr i Paweł to placówki franczyzowe. W obliczu poważnych problemów operatora, które doprowadziły do uruchomienia procesu sanacji, mali przedsiębiorcy stanęli w obliczu jeszcze większego wyzwania. W rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl mówią: marka jest dla nas obciążeniem! Z drugiej strony, ich przyszłość jest dosłownie uzależniona od dobrej woli centrali firmy.

Jeszcze nie tak dawno „jedynie” blisko co drugi sklep Piotra i Pawła działał w systemie franczyzy. Dziś, po zamknięciu 8 sklepów własnych i sprzedaży 5 kolejnych przez centralę,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 04:35