25.07.2018/19:05

Frisco.pl czterokrotnie zwiększy skalę biznesu dzięki nowej inwestycji

25 lipca w Klaudynie pod Warszawą odbyło się symboliczne wmurowanie kamienia węgielnego pod nowym magazynem Frisco.pl, który będzie najnowocześniejszym w Polsce obiektem tego typu do obsługi zamówień zakupów spożywczych z dostawą do domu. Inwestycja jest odpowiedzią na dynamicznie rosnące zainteresowanie usługą i ogromny potencjał rozwoju e-grocery w Polsce. Oficjalne otwarcie magazynu i przenosiny z dotychczasowej lokalizacji przewidziane są na połowę 2019 roku.

Nowy magazyn Frisco.pl zajmować będzie 11 tys. m. kw., co odpowiada powierzchni większego hipermarketu, pozwoli na obsługę znacznie większej liczby klientów niż dotychczas. Już teraz skala biznesu Frisco.pl pod kątem liczby kupujących odpowiada ok. pięciu tradycyjnym hipermarketom, a nowa inwestycja pozwoli na przynajmniej czterokrotne zwiększenie tej skali w przyszłości.

– Frisco.pl jest jedynym graczem typu pure-player w Polsce i liderem warszawskiego rynku zakupów spożywczych online – mówi Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl. – Prowadzimy sprzedaż wyłącznie przez Internet na bazie własnego zaplecza magazynowego, dzięki czemu w 100% koncentrujemy się na tym, aby zapewniać klientom najlepsze doświadczenia związane z zamawianiem i odbiorem zakupów spożywczych. Dzięki nowej inwestycji będziemy mogli jeszcze skuteczniej poszerzać bazę naszych klientów i przekonywać do wyboru Frisco.pl jako wygodnej alternatywy dla zakupów w hiper- i supermarketach.

Nowy magazyn pozwoli znacznie zwiększyć wydajność i produktywność pracy, skróci się czas pakowania zamówień i zmaksymalizuje poziom kontroli nad całym procesem kompletacji. W magazynie zostaną wykorzystane innowacyjne rozwiązania technologiczne i zaawansowana automatyka magazynowa. Dzięki temu Frisco.pl będzie mogło pochwalić się najwyższym na rynku poziomem kontroli nad procesem i zapasem magazynowym oraz nad jakością dostarczanych produktów, wzrośnie także komfort pracy pracowników obiektu. Produkty świeże będą przechowywane w czterech różnych strefach temperatur, a część z nich dostarczana będzie niezmiennie w modelu just-in-time. Zagwarantuje to ich najwyższą jakość i świeżość na dłużej, dokładnie tak jakby były dostarczane do domów klientów prosto z uprawy. 

– Wyniki sprzedażowe pierwszego półrocza 2018 są dla nas bardzo satysfakcjonujące – komentuje Katarzyna Kazior, Prezes Frisco.pl. – W każdym miesiącu tego roku udawało nam się utrzymać dynamikę wzrostu sprzedaży wartościowej około 40% rdr. Cieszy nas duża stabilność tego wzrostu wynikająca ze zwiększającej się częstotliwości i regularności zakupów wśród naszych lojalnych klientów oraz stałego napływu nowych. Jest to bardzo dobra prognoza na przyszłość zarówno dla nas, jak i całej branży e-grocery. Tym bardziej z niecierpliwością oczekujemy na uruchomienie nowego magazynu, by móc zaspokoić rosnący popyt oraz dostarczać klientom nowe rozwiązania.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • almaaaaa 18.09.2018

    Wprowadzili oplaty za dostawe. Coraz czeszciej nie dostarczaja 100% zamowienia. Tak sie zaczynaly problemy Almy24.

    Ostatnio, Frisco dostalo _zakaz sprzedazy alkoholu_.

    Panie Bielecki -- bardzo zle sie dzieje, od kiedy Pan tam jest.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.