07.11.2018/10:26

Frisco.pl szybko zwiększa przychody i pracuje nad rentownością

Przychody Frisco.pl wzrosły o 32,9 proc., z kwoty 56,9 mln zł w 2016 r. do kwoty 75,74 mln zł w 2017 r. Największy polski serwis e-sprzedaży żywności, działający wyłącznie online, nieznacznie zmniejszył stratę netto – informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Karol 08.11.2018

    Cos mało skalowalny ten biznes - przychody wzrastają o 20%, zatrudnienie o 100%?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.