13.01.2020 / 14:48
StoryEditor

Frisco.pl szykuje się do potężnego skoku w 2020 r. Technologiczny dopalacz pchnie w górę sprzedaż e-sklepu

Frisco van w Warszawie (frisco.pl)
W 2020 r. należący do Grupy Eurocash supermarket internetowy Frisco.pl wchodzi z bardzo ambitnym planem rozwoju sprzedaży. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, w tym roku firma chce urosnąć nawet o 40 proc. w porównaniu z rokiem 2019. Pomoże w tym nowy, zaawansowany technologicznie magazyn w Klaudynie.

Wszystko dzięki uruchomieniu w ubiegłym roku przez Frisco.pl w miejscowości Klaudyn k. Warszawy (gmina Stare Babice) nowego, zaawansowanego pod względem technologicznym mag...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 05:51