13.04.2014/17:53

Fruktajl, nowa owocowa przekąska

Aktorki Joanny Koroniewskiej, która poprowadziła konferencję poświęconą wprowadzeniu do sprzedaży Fruktajlu, nie trzeba było zachęcać do podzielenia się swoją opinią na temat tego produktu. Jeszcze przed rozpoczęciem spotkania zachwalała dziennikarzom tę unikatową przekąskę na bazie owoców. – Jest naturalna, nie zawiera cukru, syci i świetnie smakuje. Dla mnie to doskonała przekąska, a lubię podjadać – opowiadała. Od strony handlowej o Fruktajlu opowiedziała Dagmara Gąsiorek, junior brand manager z firmy Maspex Wadowice, właściciela marki Tymbark, w obrębie której pojawiła się nowość.
Podkreśliła, że Fruktajl jest już dostępny w większości sieci handlowych, a obecnie firma buduje dystrybucję w mniejszych sklepach. W marcu ruszyły działania wspierające sprzedaż produktu – kampania potrwa aż do połowy maja. Oferowany w czterech wersjach smakowych Fruktajl (banan­‑truskawka, ananas­‑kokos, brzoskwinia­‑mango i śliwka­‑jabłko) pozycjonowany jest w nowym segmencie koktajli owocowych. Dagmara Gąsiorek przekonuje, że skierowany głównie do młodych kobiet niskokaloryczny produkt ma konkurować z batonami czy chipsami. Fruktajl nie wymaga przechowywania w warunkach chłodniczych – najlepiej eksponować go wśród soków o małych pojemnościach. (ATE)

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.