Galeria Wisła podsumowuje 2018 rok. Nowe umowy najmu i większa oferta restauracyjna
Oferta Galerii Wisła w 2018 roku rozszerzyła się o nowoczesną strefę restauracyjną, jak też sklepy i punkty usługowe takich marek jak TUI czy Vox Gadget - informują przedstawiciele zarządcy obiektu.
Na przedłużenie umów najmu zdecydowało się wielu dotychczasowych najemców Galerii Wisła, wśród których znalazły się marki Apart, Inglot, Calzedonia czy Venezia. Łącznie w ubiegłym roku najemcy podpisali umowy na ponad 2 400 mkw. powierzchni.
- W Galerii Wisła zachodzą zmiany, których głównym celem jest zwiększenie funkcjonalności centrum oraz lepsze dopasowanie oferty do aktualnych i przyszłych potrzeb klientów. Pierwszym krokiem była zmiana lokalizacji strefy restauracyjnej relokowanej z drugiego poziomu na pierwsze piętro. Część gastronomiczna znajduje się teraz w ciągu komunikacyjnym pomiędzy wejściem do galerii a strefą rozrywkową. Ponadto, portfolio centrum rozszerzyło się o kilka nowych marek, a 21 najemców zdecydowało się na przedłużenie umów najmu, co świadczy o ich długofalowym zaufaniu. A to nie koniec – w ostatnim czasie podpisaliśmy umowę z CCC, które uruchomi w Galerii Wisła swój dwupoziomowy flagowy sklep o powierzchni ok. 1 700 mkw”. Z kolei w kwietniu popularna marka TK Maxx otworzy tu swój pierwszy płocki salon - podkreśla Hubert Oleksiak, starszy konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL.
W 2018 roku do portfolio najemców dołączył Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki, TUI, Vox Gadget oraz stoisko New York Hot Dog. Natomiast w nowej strefie food court zaczęły działać restauracje Olimp, Like Thai, Pizza Hut Express i Erbil Kebab.
Swoje umowy przedłużyły sklepy Apart, Big Star, Bytom, Calzedonia, Inglot, Monnari, Venezia, Solar, Tatuum, Jankes Moda, Me Like You, apteka, kantor, Millenium, Erdom, Grycan, Rainbow Tours, a także Cyfrowy Polsat i T-Mobile. W poprzednim roku zmieniły się także potrzeby niektórych najemców. Marka odzieżowa Big Star zdecydowała się na powiększenie powierzchni sklepu, z zajmowanych 131 mkw. na 251 mkw. Podobny krok podjęła sieć odzieżowa Venezia, która powiększyła przestrzeń z 76 mkw. do 110 mkw. Rossmann również dobrał metraż zajmując obecnie łącznie 366 mkw.
- Na sukces Galerii Wisła składa się wiele czynników. Oprócz doskonałej lokalizacji, w samym centrum największej dzielnicy Płocka – Podolszycach, obiekt wyróżnia się także bogatą ofertą. Połączenie funkcji handlowej, gastronomicznej i rozrywkowej sprawia, że jest to świetne miejsce do spotkań z rodziną, przyjaciółmi i spędzania czasu wolnego w kinie, kręgielni, kawiarniach czy restauracjach - podkreśla Hubert Oleksiak.
Galeria Wisła to 4-kondygnacyjne centrum handlowe, mieszczące ponad 120 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców znajdują się m.in. kino Helios, sklep RTV Euro AGD oraz supermarket Piotr i Paweł.
1 komentarz
-
31.01.2019
Hmmm dobry PR. Choć dla mnie jak dla klienta oraz moich znajomych chyba najgorsza galeria w Płocku. Coraz gorsze sklepy, zmiany niby na lepsze a tak naprawdę widać lipe.