19.05.2018/20:00

Gama - oferta franczyzowa 2018

NAZWA SIECI: Gama Tradycyjnie dobry wybór
CENTRALA: Partnerski Serwis Detaliczny S.A. ul. Grażyny 15, 02-548 Warszawa
OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA FRANCZYZĘ: Sławomir Ignatowicz, Prezes zarządu, Dyrektor ds. handlu; Małgorzata Więch, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju; Jacek Zając, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Operacyjnych
LICZBA SKLEPÓW: Sklepy Gama – 316; Sklepy współpracujące w grupie PSD – 680
ŚREDNIA POWIERZCHNIA SPRZEDAŻY SKLEPU: 171 mkw.
ASORTYMENT: 6000 SKU
MARKA WŁASNA: 58 SKU
MAGAZYN CENTRALNY: Dystrybutor strategiczny – 11 centrów dystrybucyjnych
ŚREDNIA WARTOŚĆ KOSZYKA ZAKUPÓW: 19,60 zł
WSPÓLNY PROGRAM KOMPUTEROWY: Nie (programy zalecane)
ROK POWSTANIA SIECI: 2008 – grupa PSD, 2011 – sklepy Gama
ZASIĘG TERYTORIALNY: Ogólnopolski

CO SIEĆ OFERUJE PARTNEROM
- Partnerskie podejście do biznesu na wszystkich płaszczyznach współpracy.
- Projekt wizualizacji nowo otwieranego sklepu wraz ze szczegółowymi planogramami rozmieszczenia kategorii produktów. Dodatkowo wsparcie i pomoc przy wyposażeniu sklepów.
- Dostęp do bardzo szerokiego pakietu handlowego i marketingowego:
o umowy handlowe z dostawcami i producentami oraz dobór najbardziej efektywnego asortymentu w celu osiągnięcia maksymalnej marży przy zachowaniu opinii taniego sklepu,
o gazetki promocyjne, billboardy, plakaty weekendowe, akcje i loterie konsumenckie, konkursy oraz akcje społeczne budujące interakcję z lokalnym środowiskiem.
- Szeroki pakiet szkoleniowy skierowany do kierowników oraz pracowników sklepów.
- Marka własna Gama – produkty zwiększające sprzedaż, kształtujące opinie o sklepie i budujące marżę.
- Opieka i profesjonalne doradztwo doświadczonego Doradcy Klienta – rentowność biznesu.
- Dostęp do analiz sprzedażowych usprawniających pracę sklepów oraz pomoc i wsparcie przy wdrażaniu nowoczesnych narzędzi informatycznych.

WYMAGANIA WOBEC KANDYDATA NA FRANCZYZOBIORCĘ
- Gotowość i przedsiębiorczość oraz duże zaangażowanie w prowadzenie własnej działalności w ramach ogólnopolskiej sieci sklepów.
- Posiadanie placówki handlowej o powierzchni powyżej 80 mkw.
- Środki finansowe pozwalające na bieżącą działalność sklepu.  
- Przekonanie do pracy w standardach sieciowych i wiara w sukces.

Materiał partnera "Przewodnika franczyzowego 2018".

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.