Gdzie Polacy kupują żywność w sieci? Na Allegro i w nieistniejących sklepach e-spożywczych Lidla, Biedronki czy Almy
Tesco i Allegro są najbardziej rozpoznawalnymi markami z kategorii e-grocery w polskim internecie – wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2019” firmy badawczej Gemius. Polacy na zakupy spożywcze chętnie udaliby się także na strony internetowe Almy, Lidla i Biedronki. Kłopot w tym, że nic by na nich nie kupili.
Pozostało jeszcze 90% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
01.07.2019
sam wypełniam wiele ankiet i wiem że ludzie wypełniaja byle jak byle szybciej wyniki nie można uznawać za wiarygodne
-
01.07.2019
Bardzo dziwne oraz niespójne wyniki
6