05.11.2020/11:46

Glovo od roku na polskim rynku: rozwija sieć partnerów, rekrutuje i mierzy się z koronawirusem

W listopadzie ubiegłego roku Glovo ogłosiło, że wchodzi na polski rynek i zamierza konkurować m.in. z Uberem o rynek dostaw „pod drzwi”. Jak rozwijało się Glovo i jak na ten rozwój wpłynęła pandemia koronawirusa? Na te pytania odpowiada Carlos A. Silván, General Manager Glovo Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także