23.10.2018 / 11:58
StoryEditor

Google sprawdza, jakie są ścieżki zakupowe polskich konsumentów [RAPORT]

(fot. Pixabay CC0)
W trakcie podejmowania decyzji zakupowej konsumenci korzystają z wielu różnych źródeł informacji, na różnych urządzeniach. W ramach badań przeprowadzonych przez Ipsos na zlecenie Google, zapytano konsumentów z Polski, Czech, Ukrainy i Grecji o cztery kategorie produktów i usług — notebooki, telewizory, umowy z operatorami komórkowymi oraz odzież i obuwie. Polscy konsumenci mają wiele wspólnych nawyków zakupowych z regionalnymi sąsiadami, jednak badania zidentyfikowały również typowo polskie zachowania.

W erze cyfrowej nie należy lekceważyć znaczenia działań na styku świata wirtualnego i rzeczywistego. Konsumenci płynnie przechodzą między obydwoma tymi światami, więc sprzedawcy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2024 / 12:18
StoryEditor
Frisco inwestuje w sztuczną inteligencję! AI ma pomóc firmie lepiej rozumieć klientów i pomagać im w zakupach
Magazyn Frisco (fot. Mat. Prasowe)
Grupa Eurocash, właściciel sklepu internetowego Frisco.pl podkreśla sprawność operacyjną swojej platformy, która niemal 100 proc. zamówień realizuje w komplecie i w terminie wskazanym przez klienta. To efekt wdrożonych technologii.

Odsetek kompletnych zamówień wyniósł 97,2 proc. Mógłby być on jeszcze wyższy, gdyby w przypadku braku danego towaru Frisco dostarczało zamienniki, ale spółka podkreśla, że celow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2024 / 09:21
StoryEditor
Carrefour wraca do Bułgarii po blisko 10 latach od wyjścia z tego rynku
Carrefour (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Carrefour powrócił do Bułgarii po niemal dekadzie nieobecności w tym kraju. Pod koniec marca w stołecznej Sofii uruchomiono dwa supermarkety francuskiej sieci. Są zlokalizowane w obiektach należących wcześniej do miejscowej sieci Parkmart. Detalista ma w planach uruchomienie 25 placówek do końca 2024 r.

Carrefour wraca do Bułgarii po tym jak niespełna dekadę wcześniej wycofał się z tego rynku m.in. z powodu kłopotów finansowych greckiego franczyzobiorcy, firmy Marinopoulos. Jak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 20:48