03.10.2018 / 11:20
StoryEditor

Górnicy narzekają na bony żywieniowe, którymi nie mogą płacić w Biedronce i Lidlu

(fot. Pixabay/CC0)
Związek Zawodowy Górników w Polsce przy Kopalni Węgla Kamiennego Knurów-Szczygłowice nie jest zadowolony z tego, że pracownicy kopalni otrzymywanymi bonami żywnościowymi nie mogą płacić w sklepach największych, zagranicznych sieci handlowych obecnych w Polsce. Związkowcy wystosowali w tej sprawie list do zarządu Górnośląskiego Konsorcjum Handlowego, czyli spółki, która wygrała niedawny przetarg na dostarczanie bonów.

Jak dowiadujemy się z lektury pisma, górnicy "wzywają zarząd GKH do podjęcia działań mających na celu rozszerzenie możliwości realizacji bonów żywieniowych w powszechnie występu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 11:42
StoryEditor
Żabka robi przegląd oferty pieczywa w sklepach i wprowadza nową strategię dla tej kategorii
Izabela Kuna w reklamie pieczywa ze sklepów Żabka (youtube.com/@SiecsklepowZabkaPolska)
Tylko 12 produktów, za to cieszących się największą popularnością i o większej gramaturze – to pomysł Żabka Polska na zwiększenie sprzedaży pieczywa w sklepach. Aby bardziej zwrócić uwagę na zmiany w kategorii, firma zatrudniła do reklamy aktorkę Izabelę Kunę, która w spocie kradnie bułkę klientowi wychodzącemu ze sklepu.

Żabka Polska dokonała przeglądu asortymentu pieczywa w sklepach. Z oferty wypadły produkty słabo rotujące, a zostało 12 pozycji, najczęściej wybieranych przez kupujących w sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 08:33
StoryEditor
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach paliw. Minister zdrowia Izabela Leszczyna jest za, jej resort prowadzi analizy
Na zdj. sklep O!Shop na stacji paliw Orlenu/zdjęcie ilustracyjne (fot. mat. prasowe)
"Uważam, że alkohol w ogóle nie powinien być sprzedawany na stacji benzynowej" - oświadczyła Izabela Leszczyna, minister zdrowia, na antenie Radia Zet. I zapowiedziała: "Będę przekonywała do tego kolegów i koleżanki z rządu".

Izabela Leszczyna zdradziła w rozmowie z Radiem Zet, że trwają już analizy w zakresie wprowadzenia zakazu sprzedaży napojów alkoholowych na stacjach benzynowych. Nie poinf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 00:56