16.02.2018 / 12:45
StoryEditor

Biedronka, Lidl, Netto i Aldi mogą razem mieć w Polsce ponad 5000 sklepów [ANALIZA RYNKU DYSKONTÓW]

(fot. materiały własne)
Z pozoru sytuacja na polskim rynku dyskontów jest uporządkowana. Gigantyczna Biedronka, agresywnie rosnący Lidl, aspirujące Netto i ciągle niewielki Aldi. Kurczy się jednak miejsce do ekspansji Biedronek, co mogą wykorzystać ambitni konkurenci. Eksperci szacują, że na rynku jest w sumie miejsce na 5000 sklepów, to oznacza, że powstanie ich jeszcze trochę ponad 1000.

W 2017 roku Biedronka otworzyła 121 nowych sklepów, ale zamknęła 20. To świadczy o optymalizacji sieci – uważają eksperci. Największy detalista w Polsce ma coraz mniej miejsca n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2024 01:51