10.02.2020/11:30

Grudniowy raport koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency zamyka rok – podsumowanie 2019

Eksperci ASM Sales Force Agency od marca 2019 prowadzą comiesięczne badanie przykładowego koszyka zakupowego, czyli porównanie cen wybranych, zawsze stałych i identycznych we wszystkich objętych badaniem sieciach, produktów FMCG z różnych kategorii, które pozwoliłyby zaspokoić podstawowe potrzeby życiowe konsumentów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.