02.10.2018/13:48

Grupa E.Leclerc z jednym konceptem akcji promocyjnej dla wszystkich krajów

Grupa E.Leclerc przygotowała w pierwszej połowie października dwie oferty tematyczne dla swoich klientów. W katalogach pod hasłem „Zakupy z Powerem” znajdą się propozycje dla miłośników czworonogów oraz entuzjastów kuchni francuskiej.

Pierwszy katalog, który obowiązuje od 2 października, poświęcono w części ofercie nawiązującej do Światowego Dnia Zwierząt. Z okazji święta obchodzonego 4 października zaprezentowano w nim akcesoria dla psów i kotów. Są to m.in. obroże, smycze, transportery czy zabawki. W specjalnej ofercie znalazł się także wybór karmy dla czworonogów oraz gryzoni czy ptaków.

Już od 9 października w sklepach E.Leclerc promocjami zostaną objęte produkty kuchni francuskiej. Wśród nich znajdą się sery – pleśniowa roladka kozia, coulommiers czy popularne camembert i brie. W ofercie pojawią się także francuskie pasztety i wędliny oraz napoje – soki i lemoniady. Nie zabraknie również słodyczy, czyli ciastek, deserów oraz konfitur znad Sekwany.

Oba katalogi „Zakupy z Powerem” będą obowiązywały do 13 października. Obok oferty tematycznej, promocje obejmą produkty spożywcze, chemię gospodarczą, odzież czy sprzęt domowy. Oferta dotyczy wybranych sklepów E.Leclerc.

Jesienne „Zakupy z Powerem” to czwarta odsłona międzynarodowej akcji promocyjnej „Super Power”, organizowanej przez Grupę E.Leclerc cyklicznie od 2017 roku. W ramach kampanii prezentowane są katalogi w identyfikacji graficznej spójnej dla wszystkich krajów, w których funkcjonuje marka.

E.Leclerc działa w Polsce od 1995. Obecnie operator zatrudnia ponad 5000 pracowników w 50 sklepach znajdujących się w 44 miastach na terenie 15 województw. W roku 2017 E.Leclerc osiągnął obroty w wysokości 2,8 mld złotych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.