27.11.2019 / 12:55
StoryEditor

Grupa Metro zapowiada cięcie kosztów. Możliwe zwolnienia. Wiemy, czy dotkną Polski!

(fot. materiały prasowe, Metro AG)
Zarząd Metro AG ogłosił, że firma będzie dostosowywać swoje struktury organizacyjne do strategii „czysto hurtowej”. Planowane są posunięcia, których „potencjalny zakres wyjaśni się w najbliższych miesiącach”. Firma spodziewa się jednorazowych wydatków rzędu 60-80 mln euro. Czy te środki zostaną przeznaczone m.in. na odprawy dla zwalnianych pracowników? Czy ewentualne zwolnienia obejmą pracowników Makro Polska?

Spółka Metro AG zapowiedziała „przegląd programów wydajnościowych”, dotyczących struktur administracyjnych, procesów i działań biznesowych. W komunikacie z 19 listopada firma uj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 11:08
StoryEditor
Biedronka "nie podniosła żadnej ceny" w kwietniu? Marketingowa komunikacja sieci pod lupą prezesa UOKiK! [NASZ NEWS]
Biedronka zapowiadała, że pomimo odmrożenia VAT-u na żywność na początku kwietnia utrzyma w tym miesiącu znaczną część cen na poziomie marcowym. W kampanii skierowanej do klientów użyła jednak dość jednoznacznego hasła: "W kwietniu w Biedronce nie podniesiemy żadnej ceny". Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl, komunikacją marketingową Biedronki dotyczącą tej akcji zainteresował się już prezes UOKiK, który sprawdzi, czy klienci nie zostali wprowadzeni w błąd.

- Prezes UOKiK analizuje komunikację marketingową Jeronimo Martins Polska w zakresie kwietniowej promocji reklamowanej m.in. hasłem "W kwietniu w Biedronce nie podniesiemy ża...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 12:58
StoryEditor
Carrefour chce zbudować przewagę konkurencyjną przez wdrożenie nowego systemu CRM
Hipermarket Carrefour (nito/Shutterstock.com)
Sieć Carrefour będzie poprawiać obsługę i wiedzę o klientach odwiedzających sklepy. Zrobi to dzięki wdrożeniu nowego systemu pozwalającego na zwiększanie efektywności wewnętrznych procesów obsługi klientów.

Globalna strategia sieci Carrefour zakłada transformację cyfrową spółki. Polska spółka francuskiego detalisty uruchomiła system CRM. Wdrożenie oprogramowania ma pozwolić poprawi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 07:29