23.11.2018/01:19

Grupa Mol otwiera samodzielne kawiarnie Fresh Corner w centrach miast i galeriach handlowych

Dwa miesiące temu Grupa Mol otworzyła w centrum Budapesztu samodzielną – działającą poza stacją paliw - kawiarnię pod marką Fresh Corner. Jak zapewniają przedstawiciele węgierskiej firmy paliwowej kawiarnia przy jednej z głównych ulic węgierskiej stolicy świetnie sobie radzi działając w bardzo konkurencyjnym otoczeniu i notuje wysoką sprzedaż.

- Nasza kawiarnia stała się ważnym miejscem spotkań, m.in. dla młodych ludzi, to pokazuje że nasz koncept doskonale się sprawdza także w samodzielnych lokalizacjach - wskazuje Ferenc Horváth, wiceprezes wykonawczy Grupy Mol.

Grupa Mol uruchomiła także drugą, pop-upową kawiarnię, tym razem w czeskiej Pradze. Punkt zlokalizowany jest w centrum handlowym.

Bence Biró, szef działu handlu detalicznego Grupy Mol zasygnalizował, że firma będzie chciała otwierać kolejne kawiarnie Fresh Corner poza stacjami paliw. – Naszym zdaniem ten model biznesowy będzie się rozwijał – mówi Bence Biró.

Grupa chce wykorzystać swoją szansę w związku z rosnącym popytem na dobrej jakości kawę wśród konsumentów. - Mol zmienił kulturę picia kawy na Węgrzech. Sprzedajemy obecnie ok. 41 mln kaw rocznie, więcej niż na węgierskim rynku sprzedają razem sieci Costa i Starbucks - argumentuje Ferenc Horváth, wiceprezes wykonawczy Grupy Mol.

Grupa Mol zarządza obecnie siecią niemal 1900 stacji paliw, na 620 z nich działają kawiarnie Fresh Corner. Do 2021 r. firma chce podwoić tę liczbę i mieć ich aż 1250.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.