20.11.2018/10:24

Grupa Żywiec kupi Browary Namysłów na kredyt

Wartą 500 mln złotych transakcję Grupa Żywiec chce sfinansować w sporej części na pieniądzach z pożyczki bankowej. Firma podkreśla, że nie zachwieje to płynnością całej grupy.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • arczi 22.11.2018

    Grupa Żywiec zniszczy Namysłów swoją strategią i wizją biznesową. GŻ uważa, że ich produkty sprzedają się same a wsparcie dla dystrybutorów i sklepów jest zerowe. Marża sklepu na produktach GŻ to ok 16%, gdzie konkurencja spokojnie oferuje 20%. Mało tego, w firmie GŻ słychać głosy by detaliści tak niską marżę na GŻ rekompensowali sobie konkurencją. Żenujące podejście do biznesu i kompletne nieszanowanie partnerów. Warto podkreślić, że dystrybutorzy niechętnie handlują z GŻ, gdyż firma nic im nie oferuje poza nazwą marki, niestety mamy takie czasy, że sama marka się nie sprzeda. Ostatnie decyzje biznesowe GŻ pokazały jak zabili sprzedaż tatry w rynku, która wyhamowała i odbiła się dużą czkawką. Polityka budowania marki w piwach typowo koncernowych nie sprawdzi się, to nie kraft szanowni specjaliści z GŻ.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.