24.04.2017/10:24

Grupa Żywiec przedłuża umowę z Legią

Właściciel marki „Królewskie” i klub Legia ogłaszają przedłużenie umowy o kolejne trzy lata.

Współpraca Grupy Żywiec z zespołem mistrza Polski trwa już od 13 lat, a nowa umowa przedłuża ją do 2020 roku. „Królewskie” pozostanie obecne na koszulkach piłkarzy Legii, na stadionie i wśród kibiców. Umowa została podpisana w marcu.

- To partnerstwo o strategicznym znaczeniu dla marki „Królewskie”. Tak długa współpraca, będącą rzadkością w sportowym sponsoringu, świadczy o wzajemnym zaufaniu i zadowoleniu z dotychczasowych osiągnięć. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w projekcie budowy dużego klubu w stolicy, odnoszącego sukcesy w Polsce i za granicą - mówi Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec.

Ostatni rok był znakomity dla obu partnerów. Legia rządziła na polskich boiskach, odzyskała mistrzowski tytuł i po 21 latach awansowała do Ligi Mistrzów. W tym samym czasie „Królewskie”, także dzięki lojalności warszawskich kibiców, zdobyło pozycję lidera lokalnego rynku. A wszystko to w setną rocznicę powstania Legii. Na tę wyjątkową okazje marka przygotowała specjalną puszkę, której projekt wybrali sami konsumenci na stronie internetowej.

Przez 13 lat dotychczasowej współpracy z Królewskim, Legia zdobyła cztery mistrzostwa i sześć Pucharów Polski.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.