11.09.2018/07:44

Grzegorz Bielecki, Frisco.pl: Nowy, wysoko zautomatyzowany magazyn daje nam potężne możliwości rozwoju

Ważnym, także z punktu widzenia pracowników, elementem systemu będzie robot, którego zadaniem będzie przenoszenie spakowanych koszy z linii logistycznej do wózków transportowych, które następnie trafiają do naszych samochodów.

Przechowywanie i logistyka żywności wymaga pomieszczeń o różnych warunkach temperaturowych. Jak to będzie zorganizowane w nowym obiekcie?

Magazyn o łącznej powierzchni ok. 11 tys. mkw. będzie podzielony na strefy temperaturowe – mroźną, strefy chłodzone z różnymi temperaturami, dopasowanymi do produktów, które będą w nich przechowywane, strefę just-in-time – dla produktów przywożonych pod konkretne zamówienia – oraz strefę ambient. Jedna z linii Shuttle będzie pracować w strefie chłodzonej.

Także pod kątem logistycznym magazyn podzielony będzie na szereg stref. Pierwsza z nich to strefa przyjęć, w której pracownicy rozpakowują towar z palet i pakują go do koszy, a te następnie trafiają w zależności od zapotrzebowania do stref magazynowania, buforowych czy kompletacyjnych. Następnie mamy strefy kompletacyjne, stacje GTP oraz CoBOP.

Kolejne są strefy składowania paletowego, strefy kompletacji dużych produktów, będzie też osobna strefa kompletacji produktów just-in-time, które będą natychmiast przepakowywane i wysyłane do odbiorców. Na końcu mamy strefę przygotowanych do wywozu, spakowanych zamówień. Wszystkie te moduły będą połączone przenośnikami towaru.

Co te zmiany, te nowe możliwości, oznaczają dla konsumenta?

Dodatkowa przestrzeń dedykowana dla świeżej żywności umożliwi nam rozszerzenie asortymentu i zwiększenie zapasów oraz przyjmowanie codziennych dostaw, dzięki czemu skróci się średni czas realizacji zamówień. Będziemy też mieli możliwość poszerzenia asortymentu o dodatkowe gramatury i zaoferowania klientom większej liczby opcji w tym zakresie.

Automatyczny system pakowania oznacza również lepszą kontrolę stanów magazynowych i eliminację błędów w pakowaniu. Od wielu lat Frisco może pochwalić się najwyższym w branży poziomem kompletacji zamówień – ponad 99,5%. Nasza filozofia opiera się na tym, że klient oczekuje dokładnie takiego zamówienia, jakie złożył. Nie jest zainteresowany otrzymaniem częściowo zrealizowanego zamówienia lub ciągłym zamienianiem produktów na inne, co często robi nasza konkurencja.

Firma systematycznie poszerza asortyment, czy nowy magazyn oznacza dalszą rozbudowę asortymentu? W jakich obszarach?

Dodaj komentarz

13 komentarzy

  • kb89 11.04.2019

    Ja nie mam branży działam w ramach Służby Bezpieczeństwa Państwa

  • kb89 11.04.2019

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

  • kb89 11.04.2019

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

  • kb89 11.04.2019

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

  • kb89 11.04.2019

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

  • kb89 11.04.2019

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

  • kb89 11.04.2019

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

  • kb89 11.04.2019

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

  • kb89 11.04.2019

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

  • kb89 11.04.2019

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

  • Alma? 18.09.2018

    Wprowadzili oplaty za dostawe. Coraz czeszciej nie dostarczaja 100% zamowienia. Tak sie zaczynaly problemy Almy24. Ostatnio, Frisco dostalo _zakaz sprzedazy alkoholu_. Panie Bielecki -- bardzo zle sie dzieje, od kiedy Pan tam jest.

  • xxxxx 14.09.2018

    Super! Oby tak dalej :)

  • Pompy 11.09.2018

    Ojojoj!!!! Szacun!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.