31.05.2017/11:30

Gzella ma umowę z siecią Netto

Producent wędlin poszerza swoją sieć dystrybucji o sklepy Netto. Na ich półkach znajdzie się 8 produktów z logo Gzella.

Nawiązanie współpracy z duńskim koncernem Netto to jeden z etapów strategii firmy Gzella, która sukcesywnie poszerza dostępność swoich wyrobów przez nowe kanały dystrybucji. Obecnie w stałym asortymencie sieci Netto znajdzie się 8 produktów firmy Gzella. - Tylko dzięki dynamicznemu rozwojowi sieciowego kanału dystrybucji jesteśmy w stanie dotrzeć do klientów na terenie całej Polski – komentuje Karolina Kawczyńska, dyrektor marketingu w firmie Gzella.

- Współpraca z siecią Netto zdecydowanie zwiększy dostępność naszych wysokojakościowych wędlin i mięs, szczególnie ze względu na bardzo atrakcyjne lokalizacje punktów sprzedaży. Podążając za aktualnymi trendami konsumenckimi, musimy być obecni w marketach, które wybierane są głównie ze względu na oszczędność czasu i kompleksowość zakupów – dodaje.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.