24.02.2022 / 11:06
StoryEditor

HELIO czterokrotnym medalistą konkursu NAJLEPSZY PRODUKT 2022 – Wybór Konsumentów! Poznaj złotego medalistę w kluczowej dla HELIO kategorii BAKALIE I PRZEKĄSKI BAKALIOWE!

HELIO to rynkowy ekspert ds. bakalii i mas do ciast. Posiada naturalnie bogatą ofertę (owoce suszone, orzechy, pestki i ziarna, popcorn do mikrofalówki, masy do ciast), ale przede wszystkim 30 lat doświadczeń na rynku B2C, potężne zaplecze infrastrukturalne i wypracowany know-how. Wie jak kupować najlepszy surowiec, efektywnie produkować, atrakcyjnie opakować i dobrze sprzedać konsumentom.

W 2021 marka HELIO została wyceniona najwyżej w branży bakaliowej w prestiżowym rankingu najcenniejszych polskich marek opracowanym przez redakcje Gazety Finansowej oraz Rzeczpospolitej, a z porównania publicznie dostępnych danych finansowych wynika, że HELIO jest aktualnym liderem kategorii bakalii w segmencie detalicznym.

W projekcie Najlepszy Produkt Wybór Konsumentów uczestniczymy od pierwszej jego edycji. Przez ponad dekadę wielokrotnie stawaliśmy na podium, w tym częstokroć sięgając po złoto. Z doświadczenia laureata wcześniejszych edycji Konkursu, stwierdzam, że to nie tylko wielki honor i satysfakcja z bycia docenionym, ale też praktyczne narzędzie marketingowe. Dla konsumenta to forma niezależnej, zbiorowej rekomendacji, a tym samym istotny bodziec do zakupu. Dla dystrybutora to zaś wiarygodna i syntetyczna forma badania marketingowego, na którym warto oprzeć decyzje co do wprowadzenia dobrze rokujących nowości. Synergia jest zatem dla wszystkich, każdy zyskuje - mówi Grzegorz Sobociński, Prokurent HELIO.

Uhonorowane złotym medalem Najlepszego Produktu 2022 migdały HELIO Natura pieczone są w piecach HELIO bez dodatku soli i tłuszczu, dzięki czemu charakteryzuje je naturalnie wyjątkowy smak. Są przy tym wyjątkowo aromatyczne i chrupkie, a przede wszystkim są prawdziwą skarbnicą zdrowia – bogate w błonnik, zawierające m.in. żelazo, wapń, białko czy foliany. Sprawdzą się jako kulinarny składnik sałatek, dań wegańskich, zup, deserów, czy zdrowa i smaczna przekąska. Zbieżność z obecnymi trendami konsumenckimi, a także niepodważalne atuty marki HELIO to kluczowe składniki przepisu na tegoroczne złoto. Wizerunek zdrowej marki HELIO ewidentnie dziś procentuje. HELIO wyróżnia się pod kątem siły i zaufania do marki, a do tego konsumenci spontanicznie wskazują jej produkty jako ekologiczne i „niezawierające składników, które ich zdaniem są niezdrowe”.

Cztery podia w kluczowych dla HELIO kategoriach to znakomity prognostyk na ten jubileuszowy, 30 rok naszej działalności. Jako lidera branży bakaliowej szczególnie cieszy złoto w kategorii bakalie i przekąski bakaliowe. Wizerunek zdrowej marki odzwierciedlił się też medalami za słone przekąski i produkty eko. Wisienką na torcie jest zaś podium w słodkich produktach kulinarnych. Zachęcam więc detalistów do wykorzystania szansy, jaką dają wyróżnione produkty HELIO. Okres wiosenno-wielkanocny będzie ku temu doskonałą okazją – podsumował Sobociński.

19. kwiecień 2024 02:07