28.02.2014/13:24

HELIO sprzedało za ponad 100 mln zł

Firma kontroluje czwartą część rynku bakalii i mas do ciast.

Spółka Helio osiągnęła rekordowe przychody ze sprzedaży w okresie lipiec – grudzień, które wyniosły ponad 65 mln złotych, co oznacza 12% wzrost względem zeszłego roku finansowego. Zakończony rok kalendarzowy 2013, był rekordowy pod względem przychodów. Sprzedaż przekroczyła bowiem 105 mln zł, względem 96 mln zł w roku kalendarzowym 2012. Wzrostowi sprzedaży w ujęciu wartościowym towarzyszył także wzrost wolumenu sprzedaży – firma, wraz z private labels, jakie produkuje dla wielu sieci handlowych, odpowiada już za czwartą część rynku bakalii i mas do ciast w Polsce. W okresie wiosenno-wielkanocnym Helio wesprze sprzedaż swoich produktów intensywną kampanią promocyjną, w tym w ogólnopolskiej telewizji.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.