18.11.2016 / 12:56
StoryEditor

Henkel ogłosił strategię 2020+. Koncentracja na wzroście, cyfryzacja i zwiększona sprawność

Hans Van Bylen, prezes zarządu koncernu Henkel (materiały prasowe)
Henkel ogłosił swoją strategię na najbliższe lata. W perspektywie 2020 roku i lat kolejnych, Henkel skupi się, m.in. na wzroście i jednoczesnym utrzymaniu dochodowości oraz utrzymaniu atrakcyjnych zysków dla inwestorów, większym ukierunkowaniu na klienta, innowacyjności, sprawności i przyspieszeniu digitalizacji, a także selektywnych akwizycjach wzmacniających portfolio.

Spółka Henkel przedstawiła nowe priorytety strategiczne i cele finansowe, które będą nadawać kierunek jej działaniom do 2020 r. i w latach kolejnych − w skrócie „Henkel 2020+”. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 07:18