07.05.2014/16:07

Henkel poprawił rentowność

Mimo trudnej sytuacji na rynku, Henkel odnotował dobre wyniki na początku roku obrotowego 2014 – podaje spółka w komunikacie.

Kasper Rorsted, prezes zarządu Henkel podkreślił, że w każdym segmencie działalności firma zanotowała wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym na poziomie 4,3 proc. i poprawę rentowności. Mimo trudnej sytuacji w Europie Wschodniej potwierdził wcześniejsze prognozy, tj. wzrost sprzedaży na poziomie 3-5 proc. W I kwartale 2014 roku przychody ze sprzedaży wyniosły 3,9 mld euro i były o 2,6 proc. niższe w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. Sprzedaż organiczna wzrosła o 4,3 proc. W dziale środków piorących i czystości wzrost wyniósł 6 proc., a w kosmetykach – 3 proc. Zysk netto wzrósł o 13,2 proc., z 403 mln euro do 456 mln euro. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.