08.01.2018/00:00

Henryk Kania chce podbić rynek przekąsek

ZM Henryk Kania rozszerzył ofertę przekąsek mięsnych. Spółka szybko chce nią zdobywać rynkowe udziały. Zdaniem jej zarządu, większości produktów z oferty przekąskowej Kani, nie ma w swoim portfolio żaden inny producent w Polsce oraz większość na świecie.

Jedzenie przekąsek staje się coraz bardziej powszechne nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie, a przekąski mięsne to obecnie jedna z najszybciej rosnących kategorii. W samych tylko Stanach Zjednoczonych, mięsne snacki są jedną z największych grup w segmencie słonych przekąsek.

Zgodnie z tym trendem, który coraz mocniej widoczny jest także w Europie, ZM Henryk Kania wprowadza szeroką i kompleksową ofertę mięsnych snacków. To w większości zupełnie nowe produkty zapakowane w wygodne opakowania – woreczki i kubki.

– Dziś już 1/5 społeczeństwa w Polsce zjada tzw. produkty „to go” przynajmniej raz w ciągu tygodnia zarówno na śniadanie, lunch, jak i na kolację. Trend ten pogłębia się, tym bardziej, że już ponad 60 proc. Polaków przyznaje, że ma zbyt mało czasu na przygotowanie posiłku. Dlatego też przekąski są dla nich doskonałym rozwiązaniem – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania Badania firmy Mintel wskazują też, że już ponad 1/3 z nas z głodem między głównymi posiłkami radzi sobie właśnie za pomocą różnego rodzaju słonych snacków.

Jednym z flagowych produktów w linii przekąskowej Henryka Kani są chipsy mięsne – dostępne w wersji klasycznej i w różnych smakach, np. zielonej cebulki. – Znanym do tej pory w Polsce chipsom mięsnym brakowało przede wszystkim jednej, istotnej cechy, czyli chrupkości. A właśnie z chrupkością bardzo wielu konsumentów utożsamia chipsy. To ona gwarantuje ogromną popularność chociażby chipsom ziemniaczanym – mówi wiceprezes ZM Henryk Kania i dodaje: – Opracowaliśmy technologię, dzięki której możemy produkować chrupiące, doskonale doprawione chipsy, charakteryzujące się wysoką mięsnością. Jako że metoda ich produkcji jest innowacyjna, zgłosiliśmy wniosek o jej ochronę w Urzędzie Patentowym.

Jerky classic, to kolejna przekąskowa propozycja stworzona z wysokiej jakości suszonego mięsa wieprzowego. – To polska interpretacja słynnego wołowego beef jerky, a zarazem jedne z pierwszych wieprzowych jerky w Polsce – tłumaczy Dominika Rąba. Ofertę snacków uzupełniają mini kabanoski i mini paróweczki z szynki oferowane w kubeczkach. Dodatkowo w wieczku kubeczka z parówkami, znajduje się sos pomidorowy oraz widelczyk. To innowacyjne rozwiązanie i forma pakowania łączące w sobie komplementarność smaków i łatwość użycia. Produkt można spożywać zarówno na ciepło, jak i na zimno, a kubeczek można podgrzewać w mikrofalówce.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.