16.05.2017 / 08:56
StoryEditor

Henryk Kania partnerem Ekstraklasy piłkarskiej

(mat. prasowe)
ZM Henryk Kania S.A. podpisały umowę z Ekstraklasa S.A., na mocy której uzyskały tytuł Partnera Oficjalnego Ekstraklasy. Firma jest wiodącym producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, a współpraca sponsorska z najpopularniejszą ligą sportową w Polsce – LOTTO Ekstraklasą – pozwoli jej na dodatkowe dotarcie do milionów klientów. Kontrakt podpisano do końca sezonu 2017/2018.

16 klubów z całej Polski, blisko 400 profesjonalnych piłkarzy, miliony kibiców przed telewizorami oraz 2,7 miliona widzów na stadionach – te liczby doskonale pokazują, jak ogrom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 11:16
StoryEditor
UOKiK ukarał marki odzieżowe za nieprawdziwe informacje o składzie tkanin. Wiskoza i poliester zamiast wełny i bawełny
Prezes UOKiK wydał decyzje o ukaraniu dwóch przedsiębiorców z branży odzieżowej: Lord i Polskie Sklepy Odzieżowe (Lavard). Kontrole Inspekcji Handlowej i badania w laboratorium UOKiK wykazały zafałszowanie składu ubrań. Na przedsiębiorców zostały nałożone kary finansowe: Polskie Sklepy Odzieżowe – ponad 3,8 mln zł, Lord – ponad 213 tys. zł.

Tomasz Chróstny, prezes UOKiK wydał dwie decyzje, w których stwierdził, że konsumenci są wprowadzani w błąd przez nieprawdziwe informacje o składzie ubrań. Chodzi o firmę ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2024 / 11:32
StoryEditor
InPost po cichu rozstawia lodówkomaty w kolejnych miastach. Projekt nabierze przyspieszenia? [TYLKO U NAS]
Na zdj. lodówkomat InPostu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Paczkomaty dla żywności, czyli lodówkomaty, to projekt InPostu, który zadebiutował na niewielką skalę w 2018 r. i spokojnie czekał na lepsze czasy, które być może właśnie dla niego nadchodzą. Jak bowiem dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, liczba miast z lodówkomatami wzrosła ostatnio z czterech do 14.

- Na tym etapie nie będziemy szerzej komentować tego tematu. Mogę tylko powiedzieć, że jako lider rynku dostaw dla e-commerce testowaliśmy, testujemy i będziemy testować cały wa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 21:29