28.11.2014/14:11

Herbaciana bombonierka pod choinkę

Grudzień to dla sprzedaży wszystkich rodzajów herbat najlepszy miesiąc w roku. Sprawdziliśmy, jaką ofertę przygotowali wiodący producenci i dystrybutorzy.

UNILEVER POLSKA: LIPTON, SAGA
Przed świętami kluczowym produktem w herbacianej ofercie firmy jest Lipton Yellow Label 100 torebek – najpopularniejsza marka herbaty w Polsce. W sezonie zimowym Unilever będzie wspierać Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy – z każdej paczki Lipton Yellow Label z logo WOŚP przekaże na jej konto ustaloną kwotę (jej wysokość zależy od formatu opakowania, np. w przypadku 100 torebek jest to 1 zł). Przed Bożym Narodzeniem do sprzedaży trafi nowa Ekskluzywna Kolekcja Piramidek Lipton. W opakowaniu znajduje się 50 sztuk pięciu rodzajów herbat. W grudniu Unilever Polska zadba także o atrakcyjne promocje i właściwą ekspozycję herbat Saga.

HERBAPOL LUBLIN: HERBAPOL, HERBACIANY OGRÓD
W ramach edycji limitowanej w okresie jesienno­‑zimowym Herbapol Lublin poleca Herbaciany Ogród Zimowy Sekret – kompozycję owoców i korzennych przypraw z pomarańczową nutą. Markę Herbapol od drugiej połowy listopada wspiera nowy spot telewizyjny, a do sklepów producent skierował materiały POS. Herbaty z linii Herbaciany Ogród z dużymi kawałkami owoców firma rekomenduje do koszy i paczek świątecznych. Produkty są ręcznie pakowane, najpopularniejsze warianty to Malina, Żurawina oraz Dzika Róża.

MOKATE: LOYD
Przed świętami firma liczy na bardzo dobrą sprzedaż nowej herbaty Loyd English Blend w eleganckim opakowaniu. Innowacyjność produktu polega na wzbogaceniu czarnej herbaty jej esencją, co gwarantuje intensywny smak naparu. Producent poleca także linię Loyd Finest Selection w ekskluzywnych puszkach. W tym okresie klienci chętnie sięgają także po grzańce Loyd, warto więc wzmocnić ich ofertę na półce. Firma nie planuje akcji świątecznych, koncentrując się na działaniach długofalowych, np. promocja Loyd pod hasłem „Seans filmowy w prezencie” zaplanowana została na rok.

GOURMET FOODS: DILMAH
W okresie przedświątecznym najlepiej sprzedającym się wariantem w ofercie Dilmah jest czarna herbata Dilmah Premium Ceylon Orange Pekoe 100 g. Firma obserwuje też wzrost zainteresowania droższymi produktami, zwłaszcza herbacianymi bombonierkami, w tym sezonową Dilmah Christmas. Najpopularniejsze są małe formaty – Dilmah Christmas i Dilmah Illumination (cztery warianty, każdy po 10 torebek), a także większa Dilmah Variety of Fine Tea (osiem wariantów, każdy po 10 torebek). To produkty najlepiej sprzedające się w supermarketach.

LEVANT: AHMAD TEA
Wśród zestawów świątecznych znalazły się m.in. puszki będące jednocześnie pozytywkami. W ramach tej serii dostępne są dwie propozycje – Strawberry and Cream oraz English Tradition w torebkach ekspresowych. Kolekcję Fine Tea tworzą takie mieszanki, jak: Orange Blossom, Earl Grey oraz Heavenly Oolong. Linia Edwardian to najpopularniejsze rodzaje i smaki herbat Ahmad Tea London, zarówno liściastych, jak i ekspresowych. Na kolekcję brytyjską składają się trzy puszki­‑skarbonki zdobione symbolami Anglii. Uzupełnieniem kolekcji świątecznej są klasyczne herbaty Chest Four i Treasure w złotych lub granatowych puszkach, zawierające m.in. odmiany English Breakfast, Earl Grey, Darjeeling oraz English Tea No 1 w hermetycznych aluminiowych kopertach.

TEEKANNE POLSKA: TEEKANNE
Najpopularniejsze w tym sezonie herbaty z oferty firmy to Earl Grey oraz zimowe warianty herbatek owocowych, np. Magic Moments, Winter Time, Ginger & Lemon i Orange & Ginger. Firma pokłada nadzieje w nowej herbatce owocowej Superfruits. Na prezent Teekanne Polska poleca cztery kolekcje herbat w dużych opakowaniach. W każdym znajduje się sześć rodzajów herbat. Firma planuje szereg działań reklamowych i marketingowych, m.in. konkursy z atrakcyjnymi nagrodami oraz akcje promocyjne skierowane do konsumentów.

POSTI: POSTI
Firma proponuje nowe herbatki ziołowe. Linię tworzą cztery warianty: Mięta z jabłkiem i cynamonem, Melisa z truskawką, Mięta z cytryną oraz Melisa z pomarańczą. Producent zmienił też opakowania – nowe szaty graficzne wyróżniają się jasnymi kolorami, czytelnymi oznaczeniami oraz zdjęciami owoców i ziół.


Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.