04.12.2018/00:00

Hochland Polska zaczyna świętować 25-lecie działalności. Wydał unikatowy kalendarz

Firma Hochland Polska, która w 2019 roku będzie świętować 25-lecie działalności w Polsce, wydała kalendarz. To kontynuacja tradycji, w ramach której producentów serów promuje talenty swoich pracowników - autorów zdjęć.

Hochland to jedna z najdłużej działających i najstabilniejszych firm sektora FMCG w Polsce. Jej historia sięga początku lat 90., kiedy do życia powołana została spółka Hochland Polska. W zbliżającym się 2019 roku firma będzie obchodzić swoje 25-lecie. Pierwszym akcentem obchodów są kalendarze firmowe.

Prace nad kalendarzem trwały kilka miesięcy. W firmie ogłoszono konkurs, w którym udział mogli wziąć wszyscy pracownicy. Tematem przewodnim było oczywiście “25 lat Hochland w Polsce’’. Wyjątkowe zdjęcia wykonane przez pracowników przedstawiają ich własną interpretację mijających lat w Hochland. Spośród wielu nadesłanych prac do kalendarza wybrano 12 finałowych. Co więcej w kalendarzu znajduje się krótka informacja o każdym autorze zdjęcia oraz ciekawa historia Hochland w Polsce, na przestrzeni ostatnich 25 lat.

- Kalendarz Hochland jest nieduży - ozdobi miejsce pracy i będzie zawsze „pod ręką”. Najważniejsze jednak, że będzie przypominać o 25-leciu przez cały rok i z sentymentem pozwoli wracać do ważnych wspomnień i dat związanych z Hochland Polska  – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketingservices manager w firmie Hochland Polska.

Hochland ma w Polsce dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów. Produkty można odnaleźć we wszystkich najważniejszych kategoriach serów. Smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.