18.08.2014/09:59

Hochland – SERdeczny z natury!

W lipcu Hochland wystartował z kampanią outdoorową SERdeczny z natury. Kampania OOH została zaplanowana przy użyciu dwóch form nośników reklamowych: tablic FL 18 (6x3m) oraz citylight’ów (1,2x1,8m) i jest realizowana takich miastach, jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Łódź, Katowice (GOP), Wrocław, Szczecin, Trójmiasto oraz dodatkowo w Koszalinie i Słupsku.

Kampania promuje SERdeczne z natury sery żółte Hochland, bez konserwantów, które są pełnowartościowym źródłem wapnia, w dodatku dostępnym, prostym w użyciu i przede wszystkim pysznym. Wapń to jeden z najważniejszych pierwiastków, a jego odpowiednia ilość w diecie to niezbędny warunek zdrowych kości, prawidłowego wzrostu i pełnej harmonii organizmu. Jego niedobór to groźba ciągłego zmęczenia, wad kręgosłupa i osteoporozy. Z badań Instytutu Żywności i Żywienia wynika, że polskie dzieci spożywają go zdecydowanie za mało. Żeby zapewnić swojemu organizmowi odpowiednią dzienną dawkę wapnia, musielibyśmy wypić prawie litr mleka, zjeść prawie kilogram twarogu, albo...zjeść 4 plasterki sera żółtego Hochland. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Grasp, a zakupem mediów zajął się AdComms Media i Marketing Group.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.