18.08.2014/09:59

Hochland – SERdeczny z natury!

W lipcu Hochland wystartował z kampanią outdoorową SERdeczny z natury. Kampania OOH została zaplanowana przy użyciu dwóch form nośników reklamowych: tablic FL 18 (6x3m) oraz citylight’ów (1,2x1,8m) i jest realizowana takich miastach, jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Łódź, Katowice (GOP), Wrocław, Szczecin, Trójmiasto oraz dodatkowo w Koszalinie i Słupsku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.