Hochland – SERdeczny z natury!
Kampania promuje SERdeczne z natury sery żółte Hochland, bez konserwantów, które są pełnowartościowym źródłem wapnia, w dodatku dostępnym, prostym w użyciu i przede wszystkim pysznym. Wapń to jeden z najważniejszych pierwiastków, a jego odpowiednia ilość w diecie to niezbędny warunek zdrowych kości, prawidłowego wzrostu i pełnej harmonii organizmu. Jego niedobór to groźba ciągłego zmęczenia, wad kręgosłupa i osteoporozy. Z badań Instytutu Żywności i Żywienia wynika, że polskie dzieci spożywają go zdecydowanie za mało. Żeby zapewnić swojemu organizmowi odpowiednią dzienną dawkę wapnia, musielibyśmy wypić prawie litr mleka, zjeść prawie kilogram twarogu, albo...zjeść 4 plasterki sera żółtego Hochland. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Grasp, a zakupem mediów zajął się AdComms Media i Marketing Group.
18