06.12.2016/10:25

Hochland wprowadza kodeks postępowania dla swoich partnerów handlowych

Firma Hochland Polska zakończyła prace nad "Kodeksem postępowania dla dostawców, klientów i partnerów handlowych" spółki. Dokument trafił już do dystrybucji i trwa jego przekazywanie wszystkim zainteresowanym podmiotom.

Producent serów podkreśla w komunikacie, że wewnątrz firmy podjęto szereg działań służących temu, by prowadzić działalność w sposób etyczny oraz z poszanowaniem pracowników, społeczeństwa i środowiska naturalnego. Przedstawiciele spółki deklarują, że swoich dostawców, klientów i partnerów handlowych traktują jak część "rozszerzonego przedsiębiorstwa" i w związku z tym oczekują spełnienia od tych podmiotów takich samych standardów, jakie spełnia Hochland.

- Bardzo ważnym elementem jest uczciwe prowadzenie biznesu, w tym najbardziej podstawowym znaczeniu tego słowa - mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. I dodaje: - Działanie zgodne z wartościami opłaca się. To może nie gotowa recepta na sukces, ale kształtowanie harmonijnej współpracy i zaangażowania ludzi, dając im satysfakcję z pracy, która zajmuje większą część życia. To w dłuższej perspektywie wzrost efektywności produkcji, lepsze zaspokojenie potrzeb klientów, a w rezultacie wzrost zysków i wartość dodana. Nie ma alternatywy dla etyki i moralności w cywilizowanym społeczeństwie, a wszystko inne jest po prostu złe, stąd decyzja o wprowadzeniu „Kodeksu postępowania dla dostawców, klientów i partnerów handlowych Hochland Polska”.

Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, kodeks z założenia stanowić będzie integralną część wszystkich umów zawartych pomiędzy dostawcami, klientami lub partnerami handlowymi a firmą Hochland Polska.

- Kodeks wraz z określonymi w nim zasadami postępowania precyzuje wartości, do których dążymy, a także określa nasze wymagania dotyczące zachowań etyczno - prawnych. Kodeks postępowania to zasady oraz wytyczne, którymi powinni kierować się dostawcy, klienci, partnerzy handlowi firmy Hochland i które obowiązują bez ograniczeń także w naszym przedsiębiorstwie. Od naszych dostawców, klientów i partnerów handlowych oczekujemy przestrzegania tych norm, a jednocześnie zachęcamy ich do stosowania wymogów przedstawionych w „Kodeksie postępowania” - tłumaczy Jacek Wyrzykiewicz.

Spółka Hochland Polska należy do Grupy Hochland, której centrala - Hochland SE - mieści się w Heimenkirch w Niemczech. Cała grupa zatrudnia w kilku państwach łącznie ok. 4,2 tys. pracowników, a jej łączny obrót sięga ponad 1 mld euro rocznie. W portfolio Hochlandu znajdują się m.in. takie marki, jak Valbon czy Almette.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.