05.04.2017/17:10

Hortex wchodzi na rynek napojów gazowanych

Hortex, lider mrożonek i wicelider kategorii soków, nektarów i napojów poszerzył właśnie portfolio o napoje gazowane, debiutując tym samym w tej kategorii. 

W ciągu czterech lat portfolio napojów niegazowanych Horteksu wzrosło o 300 proc., a debiut w kategorii napojów gazowanych był – jak przekonuje firma – naturalnym krokiem rozwoju. Aż 68 proc. użytkowników napojów niegazowanych deklaruje równoczesne spożywanie napojów gazowanych.

Wchodząc w kategorię napojów gazowanych z linią Hortex Bubbles (po ang. bąbelki) firma myślała głównie o młodszych użytkownikach.

– Połowa Polaków deklaruje konsumpcję napojów gazowanych minimum raz w miesiącu, w tym 30 proc. minimum 2 razy w tygodniu. Na rynku jest z pewnością miejsce dla kolejnych graczy, zwłaszcza takich, którzy mają pomysł na produkt – podkreśla Sebastian Pender, starszy kierownik marki, odpowiedzialny w Horteksie za napoje.

Hortex postawił na oryginalne opakowanie, a uwagę  klientów ma przykuć wizualnie atrakcyjna, przeźroczysta puszka PET z dużą ilością bąbelków. Żaden duży gracz nie oferuje napojów gazowanych w takim opakowaniu. Firma liczy także na przyciągnięcie młodzieży oryginalnymi smakami oraz impulsową pojemnością 240 ml, która ma się sprawdzić w różnych sytuacjach – od wypicia w domu, przez konsumpcję w drodze, w plenerze czy w szkole.  

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.