Hortex wchodzi na rynek napojów gazowanych
Hortex, lider mrożonek i wicelider kategorii soków, nektarów i napojów poszerzył właśnie portfolio o napoje gazowane, debiutując tym samym w tej kategorii.
W ciągu czterech lat portfolio napojów niegazowanych Horteksu wzrosło o 300 proc., a debiut w kategorii napojów gazowanych był – jak przekonuje firma – naturalnym krokiem rozwoju. Aż 68 proc. użytkowników napojów niegazowanych deklaruje równoczesne spożywanie napojów gazowanych.
Wchodząc w kategorię napojów gazowanych z linią Hortex Bubbles (po ang. bąbelki) firma myślała głównie o młodszych użytkownikach.
– Połowa Polaków deklaruje konsumpcję napojów gazowanych minimum raz w miesiącu, w tym 30 proc. minimum 2 razy w tygodniu. Na rynku jest z pewnością miejsce dla kolejnych graczy, zwłaszcza takich, którzy mają pomysł na produkt – podkreśla Sebastian Pender, starszy kierownik marki, odpowiedzialny w Horteksie za napoje.
Hortex postawił na oryginalne opakowanie, a uwagę klientów ma przykuć wizualnie atrakcyjna, przeźroczysta puszka PET z dużą ilością bąbelków. Żaden duży gracz nie oferuje napojów gazowanych w takim opakowaniu. Firma liczy także na przyciągnięcie młodzieży oryginalnymi smakami oraz impulsową pojemnością 240 ml, która ma się sprawdzić w różnych sytuacjach – od wypicia w domu, przez konsumpcję w drodze, w plenerze czy w szkole.