13.03.2017 / 06:35
StoryEditor

House of Asia promuje sushi wśród Polaków

Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna - przekonuje firma De Care (fot. De Care)
Wiosna to czas Hanami – japońskiego święta kwitnącej wiśni. Dla firmy De Care, właściciela marki House of Asia, to okres aktywnej promocji linii japońskich specjałów. Do handlu trafią m.in. gotowe zestawy do sushi, a jako materiał wspierający książeczki z przepisami na klasyczne dania kuchni japońskiej oraz na sushi w całkiem nowej odsłonie.

Z roku na rok zwiększa się zainteresowanie smakami z różnych stron świata. W dużych miastach popularne jest jedzenie sushi, a dania kuchni tajskiej stają się coraz bardziej tren...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 04:03