Idealna lokalizacja dla sklepu? Ruchliwe miejsce nie wystarczy
Woda, kanalizacja, gaz, telefon i internet
Dostęp do mediów jest sprawą oczywistą, warto jednak pamiętać, że potrzeby sklepu zależą od wielkości placówki. Najważniejsze jest wyliczenie minimalnej wartości zasilania w energię elektryczną. W przypadku sklepów, które chcą dołączyć do sieci, ta wartość jest wyliczana po opracowaniu wstępnej propozycji zabudowy instalacji chłodniczej i elektrycznej. Jeśli nie można uzyskać odpowiedniego przydziału mocy, nie warto zawracać sobie głowy, trzeba szukać innego miejsca. Woda w sklepie musi pozytywnie przejść badania wykonywane przez powiatową stację sanitarno-epidemiologiczną. Linia telefoniczna oraz stałe łącze internetowe są z kolei niezbędne, by korzystać z terminali kart płatniczych oraz mieć dostęp do systemów zamawiania towaru i odbioru dokumentów oraz ewentualnego dostępu do monitoringu spoza sklepu.
1 komentarz
-
01.01.2018
Karol Szubierajski posiada tego Lidla?
4