18.12.2018 / 09:44
StoryEditor

Ingka Centres chce wydać miliardy euro na inwestycje w centra handlowe

(fot. mat. prasowe)
Ingka Centres, poprzednio IKEA Centres, ogłosiła nową wizję strategiczną dla swojej sieci centrów handlowych. Zakłada ona tworzenie na całym świecie nowych miejsc spotkań budowanych wokół sklepów IKEA. Przewidywana wartość inwestycji wyniesie 5,8 mld euro w okresie kolejnych 3 lat.

Rozwój w tym kierunku to kolejny etap w tworzeniu przez Ingka Centres nowych miejsc spotkań w powiązaniu z silną i atrakcyjną marką detaliczną, które w znaczący sposób wykraczaj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2024 / 18:16
StoryEditor
Carrefour promuje swoją markę odzieżową Tex. Nowa kampania i program lojalnościowy
Carrefour promuje markę odzieżową TEX (fot. Carrefour)
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą markę TEX. Choć w ofercie sieci była ona dostępna od dawna, dopiero teraz firma zdecydowała się ją wesprzeć reklamowo.

Carrefour, w odpowiedzi na zmieniające się preferencje klientów związane z utrzymującą się w Polsce inflacją, uruchomił ogólnopolską kampanię dla marki TEX - kolekcji ubrań, obu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2024 / 08:52
StoryEditor
Carrefour rusza z nowym konceptem. Będzie sprzedawał słodycze z całego świata w modelu store-in-store [GALERIA]
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)fot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia (fot. Carrefour Polska)
W swoim sklepie w centrum handlowym Westfield Arkadia sieć Carrefour uruchamia koncept pod nazwą „C4nydland”. To oddzielna strefa ze słodyczami i przekąskami z całego świata.

Nowy koncept, funkcjonujący w modelu sklepu w sklepie (ang. store-in-store), ma być odpowiedzią na rosnące zainteresowanie nietypowymi słodyczami i przysmakami z całego świata. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 04:22