7 komentarzy

  • XXXX 15.10.2018

    Świetnie, że ktoś postawił na nowe pomysły i innowację !! Mam nadzieję, że w przyszłości będzie coraz więcej takich sklepów. Trzymam kciuki!!

  • fesyd 01.09.2018

    Eurocash, wymyśla bo się topi.

  • Łukasz 25.08.2018

    2 lata i wypadną z rynku. Takie połączenie asortymentu rozmywa markę, albo gazety albo wóda. Jak wprowadzą alkohole do "saloników prasowych" wielu klientów zacznie je omijać, choćby dlatego by unikać konkaktu z tymi ktorzy po prasę nie przychodzą

  • klient 25.08.2018

    ale handlować wódko i winem w niedzelę nie mogą pod przykrywką handlu gazetami. Tylko pod przykrywką dworca, poczty, benzyniarni.

  • Polak 25.08.2018

    Jasne nowy koncept. Wykorzystanie luki po sklepach alkoholowych zamkniętych w niedziele. Otworzą handel wodka w niedziele pod przykrywka namdlu gazetami. Jak zwykle rząd chciał cos poprawić a wiele normalnych sklepów upadnie żeby cwaniakom było lepiej. Jakoś pracownicy państwowych spożywczych na Orlenie nie musza mieć wg rzadu wolnych niedziel. Obłuda i kumoterstwo jak zawsze.

  • Owl 23.08.2018

    Żeby powstał nowy format. Liczy się nowe.

  • amman 23.08.2018

    i po co było zarzynać One Minute?? Bo chyba nie rozumiem...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.