08.06.2020/18:12

InPost Fulfillment inwestuje w obiekty logistyczne do obsługi firm e-commerce

InPost wynajął obiekt o powierzchni blisko 11 tys. mkw w parku P3 Piotrków. Na powierzchni magazynowo-biurowej prowadzone będą procesy logistyczne w ramach usługi oferowanej przez operatora firmom z branży e-commerce.

To kolejna powierzchnia, którą InPost przeznaczy do obsługi klientów zajmujących się handlem on-line. Kilka miesięcy temu operator wynajął ma ten cel magazyn o powierzchni ponad 6 tys. mkw. Łącznie z główną sortownią firma zajmuje w Piotrkowie już ponad 35 tys. mkw.

InPost Fulfillment to usługa kompleksowej obsługi procesów magazynowych na potrzeby rynku B2B e-commerce. W jej ramach przedsiębiorca może skorzystać m.in.: z przestrzeni magazynowej InPost, zautomatyzowanego procesu przetwarzania zamówień oraz ich finalnego kompletowania i nadawania. Dzięki temu, że obiekty dedykowane usłudze fulfillment znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie głównej sortowni operatora zlokalizowanej także w parku P3 Piotrków, czas wysyłki jest skrócony do minimum.

– Wprowadzając kilka miesięcy temu do naszej oferty nową usługę, InPost Fulfillment, chcieliśmy zdjąć z małych sklepów sprzedających swoje produkty on-line ciężar logistyki – magazynowania, kompletacji i wysyłki zamówień. Duże zainteresowanie usługą spowodowało, że zdecydowaliśmy się na wynajęcie i przeznaczenie pod procesy InPost Fulfillment jeszcze większej powierzchni w parku P3 Piotrków – wyjaśnia Rafał Brzoska, prezes InPost.

P3 Piotrków to jeden z największych parków magazynowych w Polsce Centralnej – znajduje się w Woli Bykowskiej, w pobliżu Piotrkowa Trybunalskiego, na przecięciu autostrady A1 oraz drogi ekspresowej S8. Jego lokalizacja pozwala na sprawne prowadzenie dystrybucji na cały kraj.

Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Reto 17.06.2020

    inwestycje to najlepszy krok by zapewnić sobie przyszłość ;p inpost dobrze mysli

  • Tola 16.06.2020

    w sumie co się dziwić, handel online rozkwitł i pewnie jeszcze długo tak będzie ;)

  • Fifi 15.06.2020

    nie do końca kminie o co chodzi, ale nie ja jestem targetem, więc no, grunt, że się rozwijają co nie

  • Piotrek 15.06.2020

    Tyle wprowadzają tych nowości i udziwnień, że ciężko za tym nadążyć, szczególnie z takim skomplikowanym nazewnictwem :D

  • Heman 10.06.2020

    Wow, ostatnio prują do przodu z nowymi usługami i pomysłami, że szok

  • Marek 10.06.2020

    nie słyszałem nigdy wcześniej o takiej usłudze, ale brzmi ciekawie ;)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.